Underlig udseende af START i Windows 10 1903

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
KurtAmstrup
Abonnent

Jeg har lige installeret Windows 10 – da min PC gik helt i sort -alt er lykkedes – men Startmenuen har fået et helt andet udseende – måske til iPad.

Jeg kan ikke finde et sted at hvor jeg kan få den gamle Startmenu tilbage.

Jeg kan kun vedhæfte en fil – når jeg trykker på “Tilføj endnu en fil” sker der intet – det har været et problem hvergang jeg sender et spørgsmål. Ja i mange måneder – jeg har gjort jer opmærksom på det før.

Vedhæftede filer:
HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Det ser ud som om du har fået aktiveret Brug fuld skærm til Start til i Windows’ indstillinger. Jeg vedlægger et skærmskud af, hvor du finder den indstilling.

    Og jeg har faktisk set på det med de vedhæftede filer, uden at kunne genskabe problemet. Egentlig er det bedst at bruge funktionen Indsæt/Redigér billede (i knaplinjen over teksten), det sætter billedet direkte ind i teksten. Mit svar her er et eksempel på, at man kan indsætte flere billeder over hinanden.

    Jeg vil gerne tage problemet til vores udviklere, men da du er den eneste, der har det problem, kan det blive udfordrende at finde frem til årsagen. Hvilken browser bruger du, og har du prøvet andre?

    Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.