W10 og startknappen

Ikke løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  sysg 8 år, 1 måned siden.
Oprettet af
finnhoj
Abonnent

Når man højreklikker på startknappen (windowsikonet nede til venstre), fremkommer en længere liste med flere genveje til forskellige emner/processer.

Ud af de 17 muligheder, jeg har, er der kun to, der åbner, når jeg klikker på dem. De resterende 15 åbner ikke, når jeg klikker på dem.

Er det kun min pc, det ikke fungerer på, eller er der andre, der oplever det samme?

Nu har jeg haft W10 installeret siden d. 9. marts, og jeg er overhovedet ikke tilfreds.

Før havde jeg W7, som jeg synes var et meget bedre program, så jeg overvejer kraftigt at gå tilbage igen.
Nå, men det var jo et helt andet problem end det, jeg spørger om.

Venlig hilsen
Finn Høj


sysg
Registreret bruger

    Mine app kommer slet ikke,de er forsvundet. Har windows 10

     


    sysg
    Registreret bruger

      Mine app kommer slet ikke,de er forsvundet. Har windows 10.Vil ikke opdatere lige meget hvad jeg gør.

       


      finnhoj
      Abonnent

        Det er utroligt, at så mange har problemer med W10.
        Jeg er godt klar over, at det ikke er lige, at lave sådan et program; men man skulle da tro, at Microsoft havde testet det lidt bedre. 🙂

        Det kunne være interessant, hvis KfA lavede en tilfredshedsundersøgelse blandt de abonnenter, der har installeret W10. Gad vide hvor mange der ville indikere 100% tilfredse.

        God weekend. 🙂
        Finn Høj

         


        nis1216852
        Abonnent

          Også jeg havde problemer og søgte i microsoft forum hvor der kom div forslag som ikke hjalt ret meget, min ene pc nulstillede jeg inden jeg fandt en anden løsning og det hjalp.

          En anden løsning er hvis du / I bruger dropbox, den kan finde på at drille, afinstallere den , genstart og geninstallere dropbox, så virker det igen. Måske også onedrive mf. kan finde på at lave det problem. Og en systemgendannelse hjælper åbenbart ikke. så har I dropbox så prøv om mit forslag ikke kan løse det for jer som det gjorde for mig på pc 2.


          finnhoj
          Abonnent

            Hej Nis.

            Tak for svaret/hjælpen.

            Jeg har andet steds læst, at, for at være sikker, man skal koble alle tilslutninger fra, og, som du skriver, afinstallere bl.a. DropBox.

            Jeg bruger dog ikke DropBox.

            Vh
            Finn Høj

            Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.