W10 v.1607opd.(KB3193494)

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 7 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
carmoe6
Abonnent

Opdatering (KB3193494) giver problemer efter download og installering og ved genstart går genstarten i stå og kommer ingen vejne?

Ved at slukke og genstarte flere gange kommer W10 med et fejlværktøj på en blå skærm der giver flere valgmulighedder. Jeg gendanner så til det oplyste gendannelsespunkt hvorved Windows kommerigang, men straks downloades updaten igen med samme resultat. Hvad gør jeg for at komme problemet til livs?

Har kørt programmet Fixwin 10, men det hjælper ikke:)

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Hej

    I første omgang, vil jeg anbefale dig at kontrollere diske og systemfiler for fejl, og reparere Windows Update. Prøv herefter at installere opdateringen igen. 

    1. Åbn startmenuen, skriv cmd,

    2. Højreklik på cmd, klik Kør som administrator, og bekræft.

    3. Skriv sfc /scannow og tryk Enter

    4. Når scanningen er slut, skriv chkdsk C: /f, tryk Enter, og bekræft.

    5. Genstart og lad Windows fuldføre scanningen af disken under opstarten.

    6. Kør værktøjet til autotmatisk fejlfinding i Windows Update: https://support.microsoft.com/en-us/gp/windows-update-issues/da

    7. Genstart computeren og prøv at installere opdateringen igen.

     


    carmoe6
    Abonnent

      Tak for dit svar. Min PC er oprindeligt udstyret med Windows 7. Jeg havde de samme problemer ved jubilæums opdateringen, men takket være fordelszonen installerede jeg FixWin 10 programmet og kørte System file check utility og derefter under win 10, windows update stucks downloading updates after upgrading. Det hjalp og jeg fik installeret jubilæums opdateringen. Imidlertid hjalp det ikke ved denne opdatering, men jeg fulgte din anvisninger uden at nulstille Windows update (hvordan gør man det?). Sfc fandt ingen fejl og jeg genstartede så med det resultat at genopstarten gik i stå, så jeg genstartede to gange og så pludselig kom der geng i den resterende opstart og nu køre det:)

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Godt det virker nu 🙂

        Værktøjet til fejlfiding af Windows Update nulstiller Windows’ opdateringssystem og fjerner midlertidige filer. Det var et lidt upræcis formulering fra min side. 

        Vend tilbage med et nyt indlæg, hvis du støder på problemer igen.

         

        Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.