Win 10 Opdatering til ver. 1803

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  3787700172 5 år, 9 måneder siden.
Oprettet af
pallegrath
Abonnent

Efter at have installeret opdateringen og genstartet.

Går pc-en i stå og giver følgende fejlmeddelelse Kan ikke finde:

C:windows/system32/config/systemprofil/desktop.

Skråstregen skal vende den anden vej

Hvad gør jeg ??? hjælp

 

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Kan du komme videre fra den fejlmelding, eller er der låst, så du ikke kan fortsætte?

    Problemet ligger i at Windows ikke kan finde mappen til skrivebordsindstillinger. Der ligger sandsynligvis en mappe mere ved siden af den desktop, Windows ikke kan finde, og så kan problemet løses ved at kopiere mapperne fra den anden Desktop-mappe til denne. Hvis der ikke findes nogen, kan du kopiere en Desktop-mappe fra brugermappen til denne placering. Den kan du finde her:

    C:\Users\[Brugernavn]

    Indsæt dit eget brugernavn i stedet for klammerne. Min mappe hedder f.eks.:

    C:\Users\Henrik

    Bemærk at mappen kan vises som Skrivebord i stedet for Desktop!

    Hvis fejlmeldingen er blokerende, kan du starte Windows 10 fra et Genoprettelsesdrev – dvs en USB-nøgle, der er forberedt til det. Det kan du gøre fra en anden Windows 10 PC. Derefter kan du starte fra USB-nøglen og køre Windows i Fejlsikret tilstand. Så kan du starte Stifinder og komme ind til mapperne med information om Skrivebordet.

    Det kan lyde kompliceret, men det sværeste er faktisk at nå frem til de mapper, det handler om. Derfra er det nemt.


    3787700172
    Registreret bruger

      Efter dd. den 22.jul at have opdateret Windows 10 ver 1803 har jeg fået denne meddelelse. Mit systemer 64 og ikke 32.

      Vedhæftede filer:
      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Hej

        Den fejl stammer fra Logitech Download Assistant, som du sikkert har fået installeret sammen med et Logitech webcam, en mus eller lignende.

        Det første og enkleste råd er at gå ind i Tilføj eller fjern programmer, og afinstallere det.

        Det er ikke vigtigt at have Logitech-programmet installeret, dine enheder vil fungere fint uden. Hvis du gerne vil have det, skal du hente og installere den nyeste programpakke til det udstyr, du har.

        PS: Næste gang du opretter en sag på vores Forum, anbefaler jeg at starte en ny tråd. Det gør sagen nemmere at finde.


        3787700172
        Registreret bruger

          Tak for svar- jeg opdaterede filen  og det virker nu.

          Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.