Windows 10 opdatering med efterfølgende vedvarende break-downs ..

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  kaj-emil 6 år, 1 måned siden.
Oprettet af
user-339053
Registreret bruger

Hej ??

For noget tid fik jeg min PC opdateret til den seneste version af Windows 10.

Siden da hænder det at Windows/Office går ned og med følgende fejlmeddelelse:

Computeren stødte på et problem og skal genstartes. Vi skal lige have indsamlet fejloplysninger, og derefter

genstarter vi for dig.

096 fuldført
Du kan få flere oplysninger om problemet og forslag til mulige rettelser på https}/www.windows.com/stopcode

Hvis du rirger til en supportmedarbe”er. skal du give vedkommende disse oplysninger

Stopkocje: KERNEL DATA INPAGE ERROR

 

Så går der ofte en uges tid, så går maskinen ned igen, og med samme meddelelse.

 

Og jeg får også denne fejlmeddelelse:

 

FEJL: Kan ikke starte tjeneste for Bluetooth-stak

 

Har I et forslag til hvordan jeg får gjort W10 fejlfri?

 

Min PC/maskine er en Dell fra efteråret 2016: XPS 15 9550. Jeg har effektueret løbende opdateringer fra Dell.

 

Hilsen

Karsten

[email protected]


kaj-emil
Abonnent

    Hej Karsten

    Det er ellers noget af en computer du har:

    Dell XPS 15 9560 – Core i7 7700HQ / 2.8 GHz – Win 10 Pro 64-bit – 16 GB RAM – 512 GB SSD – 15.6″ berøringsskærm 3840 x 2160 (Ultra HD 4K) – NVIDIA GeForce GTX 1050 – Wi-Fi, Bluetooth – sølv – BTP – med 1 Year Dell Collect and Return Service.
    Til en pris af mere end 15.000 kr..

    Der var en test af din computer i ComputerWorld 13.januar 2016 kl.15.52, computeren fik en karakter på 5 ud af 6 mulige!! testen kan ses her:

    https://www.computerworld.dk/art/235997/test-dells-xps-15-er-lige-saa-laekker-som-den-er-kraftig

    Mit bedste forslag er, at du henvender dig til det firma du har købt computeren af.
    Da fejlen er sket inden for 2 år er det deres opgaven at fejlrette den.

    Med venlig hilsen

    Kaj-Emil

    Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.