Windows 10 version 1903 fejler

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
henninglarsen
Registreret bruger

Hej KFA
Jeg har problemer med at gennemført opdatering til win10 – version1903. Fejler med 0x80073712.
Jeg har kørt:
Deployment Image Servicing and Management tool
Version: 10.0.18362.1
Image Version: 10.0.18362.295
[==========================100.0%==========================]
Error: 0x800f081f. The source files could not be found.
Use the “Source” option to specify the location of the files that are required to restore the feature. For more information on specifying a source location, see http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=243077.
The DISM log file har jeg vedhæftet.
Hvad kan jeg gøre for at få rettet fejlen?
Har I evt. et værktøj som løser fejlen? PS: har prøvet jeres FixWin 10 uden held

VH Henning Larsen

 

 

Vedhæftede filer:
HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Der er bestemt noget, der har taget skade. Lad mig starte med DISM, her er det disse to kommandoer, du skal køre. Fra et Kommandoprompt med Administrator rettigheder:

    DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth

    DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth

    Du bør også køre fejlfindingsværktøjet til Windows Update. Det finder du som et af punkterne under Foretag Fejlfinding – jeg vedlægger et skærmskud:


    henninglarsen
    Registreret bruger

      Hej Henrik

      Jeg har nu udført dine forslag, men Restorehealt kan ikke genneføres.

      se vedhæftede.

      Hvad gør jeg nu?

      Det ligner at der mangler en fil?

       

       

       

      Vedhæftede filer:
      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Næste skridt er at nulstille Windows. Microsoft har en artikel om det her:

        https://support.microsoft.com/da-dk/help/4026528/windows-10-reset-or-reinstall

        Det vil gøre det nødvendigt at geninstallere PC’ens programmer, men dine dokumenter bliver bevaret. Processen kan startes fra Windows’ indstillinger, jeg vedlægger et par skærmskud:

        Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.