Windows Hello-fingeraftryk ikke tilgængelig i øjeblikket. Noget gik galt.

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  user-333917 2 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
user-333917
Registreret bruger

Jeg har købt en Kensignton fingerprintUSB.

Den er installeret korrekt, men Indtillinger for logon står fgl. :””Windows Hello-fingeraftryk ikke tilgængelig i øjeblikket. Noget gik galt. Prøv igen senere”.

Der var oprindelig installeret fingerprint, som virkede, men kunne ikke aflæse fingeren godt nok.

På min anden komputer virker den perfekt.

Håber på svar, som kan løse problemet.

Jørgen

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Det lyder mere som et problem med drivere – det kan undersøges med Enhedshåndtering:

    Højreklik på Start-knappen og vælg Enhedshåndtering i menuen. Det giver en lang liste af vidt forskellige enheder i computeren. Hvis der er en gul eller rød advarsel på din Kensington-enhed, vil den være udfoldet i listen. Så bør du fjerne driveren til den, og installere den igen.

    Højreklik på enheden for at vælge Fjern driver. Og i det lille vindue, der åbnes, bør du vælge Fjern filer. Det fjerner driveren helt – derefter kan du installere den igen.

     


    user-333917
    Registreret bruger

      Det har jeg prøvet. Problemet er, at Windows Hello softwaren ikke virker for hverken ansigtsgenkendeles eller fingeraftryk samt Kræv login, se vedhæftede skrmbillede

      Har virket tidligere, så noget er vel gået galt ved en Windows opdatering.
      Har søgt på nettet, men kun fundet at diverse købeprogrammer lover at løse problemet. Kan du evt. anbefale et sikkert program?

      Vedhæftede filer:
      Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.