Windows opdatering verision 1607

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  thomsen.dk 7 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
brinkholm-kabe850703
Abonnent

Samme problem som morgenhyttens ond. 2016-10-05 

Den automatiske opdatering af Windows 10 til Windows 10 version 1607 mislykkedes.Hentning,konfiguration,installation sker uden problemer, men når PC genstarter kører den hele natten.

Jeg har udført den løsningsforslag Christian Bugge kommer med til morgenhytten. Men med samme resultat den kører og kører når den genstarter




thomsen.dk
Abonnent

    Hej.

    Har stadig samme problem.

    Vi har 4 pcèr i huset,3 bærbar og 1 fast.2 af de bærbare har kørt 1604 uden problemmer.Men i går så havde de 2 andre igen bedt om genstart,men efter et stykke tid så bliver skærmen sort,intet sker.Efter 2 timer så slukkede jeg for dem og tændte igen,her går de så tilbage til den gamle udgave.Det er 3.gang vi prøver det cirkus,hvad pokker er der galt?

    Hej
    H
    er er hvad Christian Bugge  Supporter, Komputer for Alle foreslår.
    Dette hjalp mig

    Det kan der være flere årsager til. Start med følgende:

    1. Højreklik i nederste venstre hjørne af skærmen.

    2. Klik Kommandoprompt (administrator), og bekræft.

    3. Skriv dism /online /cleanup-image /restorehealth og tryk Enter.

    4. Skriv sfc /scannow og tryk Enter

    5. Når scanningen er slut, skriv chkdsk C: /f, tryk Enter, og bekræft.

    6. Genstart og lad Windows fuldføre scanningen af disken under opstarten.

    (Der skal være mellemrum mellem de enkelte dele af hver kommando, altså chkdsk <mellemrum> c: <mellemrum> /f og så fremdeles)

    7. Frakobl alle ikke-essentielle eksterne enheder, dvs. alt pånær skærm, tastatur og mus.

    8. Åbn startmenuen og skriv msconfig.

    9. Skift til fanen Tjenester.

    10. Sæt flueben ved Skjul alle Microsoft-tjenester.

    11. Klik OK og genstart.

    12. Kør opdateringen igen.

    Med venlig hilsen

    Christian Bugge
    Supporter, Komputer for Alle

    Hej igen

    Prøv at ændre værdien af PortableOperatingSystem til 0 i registreringsdatabasen.

    Kør herefter en kontrol af system og disk: (følg 2. 3. osv.)

    Du kan installere Anniversary opdateringen via Startmenu >Indstillinger (tandhjulet) > Opdatering og sikkerhed > Søg efter opdateringer.

    https://blogs.windows.com/windowsexperience/2016/08/02/how-to-get-the-wi

    Hvordan forsøger du at opdatere Windows? 

    Hvis du stadigvæk oplever fejlen, så prøv følgende løsning:

    1. Åbn startmenuen, skriv regedit, og tryk på Enter.

    2. Navigér til placeringen HKEY_LOCAL_MACHINE SYSTEM CurrentControlSet og klik på Control.

    3. Højreklik og vælg Ny DWORD-værdi (32bit), og navngiv den PortableOperatingSystem.

    4. Dobbeltklik på PortableOperatingSystem, sæt værdien til 1 (evt.0), og klik OK.

    5. Luk Registreringseditor, genstart og prøv igen.

     


    thomsen.dk
    Abonnent

      Update har selv hentet opdatn.Den beder bare om at der skal foretages en genstart.Når jeg så gør det,står den og instal.den genstarter også selv et par gange.Men når den når til at have instal.ca 70-71 % så går den bare i stå.

      Begge pcèr gør det på samme måde.Men når jeg så ( efter den selv er kørt tilbage) beder update hente noget,tja så melder den at der intet er at hente.:)

      Samme måde 3 gange på begge pcèr.

      Den “kur” du sender,hvornår skal den laves?

      Mvh

      Poul


      thomsen.dk
      Abonnent

        Hej igen.

        Vil lige afslutte.

        Prøvede igen at bruge W 10 opgraderinsassisent,første gang gik det ikke,men anden gang som kom den.

        Tja,hvad der lige skete ved jeg ikke :),men vil nu prøve på den sidste pc.

         

        Mvh

        Poul

        Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.