100% diskforbrug

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 8 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
birgers
Abonnent

Min Lenovo G505 er gået fuldstændig død. Den viser i joblisten at der er et 100% disk forbrug. Har søgt hjælp via Youtube men kun med mindre periodevise forbedringer.

Disk forbruget i stifinderen viser normalt/kendt diskforbrug.

Har prøvet med “Recover”- knappen, men den fungerer ikke – heller ikke hvis jeg ville lave en boot tilbage til fabriksindstillingen.

Er der nogen der har en løsning så jeg undgår en helt ny opstart til fabriksindstillingen. Man kan købe en disk hos Lenovo til dette formål.

Jeg har beskrevet problemet for Lenovo, men jeg tror at de ender med at vil sælge mig en genoprettelses disk.

Lenovoen er 1½ år gammel.


birgers
Abonnent

    Ja – den har jeg været igennem, men med nogen usikkerhed, da harddisken har 4 artitions. Jeg lavede den beskrevne ændring på det ene drev (det store C-drev). Jeg ved ikke om de 16 GB RAM skal fordeles forholdsmæssigt mellem de fire drev.

    Christian Bugge
    Christian Bugge
    Registreret bruger

      Nej, det er fint at bruge et og kun et drev. Minimum størrelse skal være 16 GB, maksimum skal være 32.

      Forummet 'WINDOWS (tidligere udgaver)' er lukket for nye emner og svar.