Fejlmeddelse

Ikke løst
Dette emne indeholder 6 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 8 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
default
Abonnent

Efter at have opgraderet til Windows 10 – får jeg denne meddelse. Se vedhæftede

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Hej Else

    Prøv allerførst at køre et integritetstjek af systemfilerne, og brug herefter Windows Update til at installere eventuelle opdateringer.

    1. Åbn startmenuen og skriv cmd.

    2. Højreklik på Kommandopromt og klik Kør som administrator.

    3. Skriv sfc /scannow og tryk Enter.

    4. Genstart når kontrollen er gennemført.

    Vend tilbage, hvis det ikke gør nogen forskel.


    default
    Abonnent

      Det hjalp desværre ikke

      Christian Bugge
      Christian Bugge
      Registreret bruger

        Prøv at se, om der er opdateringer:

        Åbn startmenuen, skriv update, klik på Søg efter opdateringer, og følg vejledningen.


        default
        Abonnent

          Har ikke hjulpet – det ser ud til at være en explore.exe fejl – jeg har opdateret til Windows 10 – og problemet er opstået herefter.


          default
          Abonnent

            Andre gode ideer, til løsning af problemet

            Christian Bugge
            Christian Bugge
            Registreret bruger

              Hej igen

              Jeg beklager, at du først får svar nu. Jeg vil anbefale dig at installere Windows 10 fra bunden ved hjælp af et installationsmedie (dvd eller usb), som du opretter ved hjælp af værktøjet her: https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

              Forummet 'WINDOWS (tidligere udgaver)' er lukket for nye emner og svar.