intern fejlode 0xC0003005

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  renekok 12 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
fedt¿re
Abonnent

Der er opstået en fejl i Windows 7, idet der ved oprettelse af en sikkerhedskopi fremkommer følgende fejlmeddelelse:

Sikkerhedskopieringsprogrammet blev ikke startet pga. en intern fejl (0xC0003005).

Hvad skal jeg foretage mig for at blive denne fejl kvit?

Jeg har forsøgt at få hjælp fra Windows, der gav det for mig overraskende svar., at da Windows 7 var præinstalleret (OEM) på min PC, skulle jeg betale kr. 540 for supporthjælp, men at jeg blot kunne henvende mig til forhandler
/producent, der var forpligtet til at yde support.

Her fik jeg det svar, ar fejlen var kendt, men at man ikke havde noget umiddelbar løsning, men jeg var da velkommen til at indlevere PCén, så ville man se “om man kunne gøre noget”, hvilket jo indicerer, at man ikke har nogen løsning.

Den externe harddisk fungerer sammen med en anden PC , og har i øvrigt rigelig plads til sikkerheskoipieringen.

Heldigvis har jeg en ældre sikkerhedskopi, men hvad med tiden fremover?

 


renekok
Medlem

    Har trillet lidt rundt på nettet efter et stk brugbart svar/løsning på problemet, som virker meget kendt, men dog lidt mindre kendt når det kommer til en løsning.

    Saxede lige dette:1 Feb 2012  Tid brugt på Windows 7 backup error 0xC0003005: 4 dage. Tidsforbrug til at downloade, installere og configurere Uranium backup: < 3 minutter.:)

    Det siger lidt om hvad man står med, rigtig meget held og lykke med projektet.

    Forummet 'WINDOWS (tidligere udgaver)' er lukket for nye emner og svar.