kabinetfejl 24592

Løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  seniorproppen 10 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
leif jacobsen
Abonnent

Jeg har et problem med pinnacle studio 17 plus det kan ikke instaleres i windows 8.1 jeg får en fejlmelding på en kabinet fejl 24592.Hvordan kan denne rettes.

Med venlig hilsen.

Leif Jacobsen.


seniorproppen
Abonnent

    Til Leif Jacobsen

    Er du 100% sikker på, at din udgave af pinnacle studio 17 plus kan fungere med Windows 8.1 som det aktive operativsystem ?

    Gå ind på producentens hjemmeside og kontroller om din udgave af pinnacle studio 17 plus kan fungere med Windows 8.1 som det aktive operativsystem.

    Hvad er i øvrigt formålet med at skrive det samme spørgsmål tre gange lige efter hinanden ?

    Skriv venligst en tilbagemelding, så vi andre læsere også kan se, i hvilket omfang ovenstående løsningsforslag har besvaret dit spørgsmål og afhjulpet dit problem.

    M. v. h. ~ “Seniorproppen”


    leif jacobsen
    Abonnent

      Hej

      Det med 3 gange er fejl SORRY.


      leif jacobsen
      Abonnent

        Hej Seniorproppen.

        Her oplysning på at det skulle køre i windows 8.1


        seniorproppen
        Abonnent

          Til Leif Jacobsen

          I forbindelse med dine spørgsmål kan du gøre to ting

          Send en e-mail til [email protected] og bed dem om at slette to af de tre spørgsmål, der ikke indeholder supplerende svar.

          Gå på internettet og Google efter  error 24592

          På de viste sider kan du forhåbentlig finde nogen meget mere detaljerede forklaringer end jeg er i stand til at give dig.

          Skriv venligst en tilbagemelding, så vi andre læsere også kan se, i hvilket omfang ovenstående løsningsforslag har besvaret dit spørgsmål og afhjulpet dit problem.

           

          M. v. h. ~ “Seniorproppen”

           

          Forummet 'WINDOWS (tidligere udgaver)' er lukket for nye emner og svar.