Mangler MSVCR110.dll

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Henrik Ræder Clausen Henrik Ræder Clausen 10 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
jeko1965
Registreret bruger

Hej.

Når jeg tænder min pc, kommer der et vindue frem, hvori der står at jeg mangler programmet MSVCR110.dll

Jeg har prøvet at hente et program hjem, som kan løse problemet, men det viste sig at programmet fandt over 4000 fejl på min pc. Desuden skulle jeg betale for at få løst alle 4000 fejl. Jeg valgte at lukke programmet, men mit problem med at jeg mangler programmet MSVCR110.dll, har jeg stadig. Hvad er det egentligt for et program, og hvorfor manger jeg det lige pludseligt?

Mvh

Jeko1965

Det var fornuftigt at du fjernede det krævende oprydningsprogram, der er en masse brådne kar derude – mens gratisprogrammer som CCleaner og FCleaner faktisk løser de opgaver fint.

Men her hjælper oprydningsprogrammer ikke – i stedet skal du hente og installere disse støttefiler til Microsoft Visual C++

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30679

Disse støttefiler bruges af flere forskellige programmer. Et af dem har sikkert slettet dem uden at undersøge, om andre programmer bruger dem.


jeko1965
Registreret bruger

    Problemet er løst.

    Der er 3 støttefiler i linket til svaret, men det er kun de 2 af filerne, som jeg fik installeret. Den øverste fil skulle ikke installeres.

    Forummet 'WINDOWS (tidligere udgaver)' er lukket for nye emner og svar.