office2003 windows7

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  solveig9595 13 år, 2 måneder siden.
Oprettet af
[email protected]
Abonnent

Ny bærbar med windows7 64bit har kørt med office2000 pakken ønsker nu at installere office2003, hvilket jeg ikke kan. Samme problem har jeg med installation af MSE til erstatning af den gamle AGV (som er afinstalleret). MSE kører på anden bærbar-xp- uden problemer

MVH

liljo

Desværre er mit problem endnu ikke løst. jeg har nu også prøvet med en word2007 med samme negative resultat

MVH

liljo 


solveig9595
Registreret bruger

    Jeg har samme problem, kan ikke installere Office 2003 på Windows 7 64 bit. Jeg gav op og installerede Open Office i stedet. Det fungerer rigtig godt og med 2 klik var alle mine gamle Word og Exel filer konverteret og lignede sig selv. Kan anbefales!

    Tao
    Tao
    Supporter

      Hej liljo,

      Hvad sker der når du prøver at installere Office 2003?

      Programmerne du nævner virker sandsynligvis ikke fordi du kører en 64-bit version af Windows 7.

      Angående Mircosoft Security Essentials, så prøv at hente det fra denne side: http://www.microsoft.com/security_essentials/ og vælg Windows Vista/Windows 7 – 64-bit

      Forummet 'WINDOWS (tidligere udgaver)' er lukket for nye emner og svar.