Når jer starter PCen op kommer denne meddelelse op:
Runtime Error!
Program: C:/Program Files (x86)…
R6034
An application has made an attempt to load the C runtime library
incorrectly.
Please contact the application´s support team for more information
Hej.
Jeg har ikke nogen præcis læsning, men har søgt efter denne R6034 på google og det ser ud til at være en fejl opstået i registrerings database.
Har du mon ikke installeret nogle programmer som kan have forårsaget fejlen ??
Hvis ja, bør du fjerne dem et godt program kan være revo uninstaller som renser alle rester af programmet ud.
Nu skriver du at fejlen kommer når du starter pcen, sø kommer du nok ikke ind i windows ??
Jeg vil forslå du prøver fejlsikret tilstand og se om du kommer ind i windows,
Start pcen, så snart den starter tryk gentagne gange F8 indtil der kommer noget frem på skærmen , der skulle gerne komme nogle start muligheder frem og er du heldig kommer fejlsikret, tryk på den .
Gå i kontrolpanel , prøv om du kan køre tilbage til en dato i systemgendannelse hvor den virkede.
Lykkedes det ??? så gå igen til kontrolpanel, programmer og funktioner og fjern de programmer du har mistanke om.
Er du nu så heldig at dette er lykkedes , er en grundig oprydning /rensning nædvendig.
Hent og rens ud med CCleaner, Malwarebyte, evt. programmet wisevare, så også har været på komputer cden. Og vigtigst af alt find et godt virus program og kør en fuld scanning.
Gå til microsoft siden http://www.microsoft.com/da-dk/sikkerhed/default.aspx og i højre side findes mulighed for en scanning af skadelig software.
Sidst men ikke mindst, sørg for at din pc/windows er fuldt opdateret.
God fornøjelse med arbejdet.
Ved fejl i systemfiler kan det være en god ide lige at køre en sfc /scannow.
Du gør det ved at finde kommandoprompt i start, højreklik på kommandoprompt | kør som administrator. skriv sfc /scannow.
Det skulle tjekke & rette fejl i systemfilerne; det er ikke sikkert, der er nogen fejl, men så er det tjekket.
Mange har oplevet et lignende problem i forbindelse med en opgradering af iTunes. Har du fornyligt installeret eller opgraderet iTunes?
Tråd om problemet hos Microsoft: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_programs/error-r6034-an-application-has-made-an-attempt-to/5cdf1e67-d9e0-4e9b-ad72-711b29db0d97
En mulig løsning er at afinstallerer iTunes (og Bonjour, Apple Software Update, Apple Mobile Device Support og Apple Application Support), genstarte og geninstallere ved at køre installationsprogrammet med administratorrettigheder.
Hvis ikke du har iTunes, må vi prøve at lede efter problemet et andet sted.