Problemmer med åbne outlook 2007

Løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af jan larsen jan larsen 12 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
selena2014
Registreret bruger

Jeg har nu fået en ny opdatering og kan efter den ikke når jeg åbner min outlook 2007 , gå videre på internettet for at se hvad der beskrives om, se vedlagte fil , hvad sker der nu og hvad gør jeg nemmest.

 

Venlig hilsen fra Ole Mikkelsen

jan larsen
jan larsen
Supporter

     

    Af én eller anden grund (tit i forbindelse med en opdatering) kan der opstå en fejl i reg.databasen som medfører at man netop ikke kan aktivere disse link i mailprogrammer og forøvrigt, som regel, heller ikke i de øvrige officeprogrammer.

    Løsningen – og den virker med det samme, er at downloade en lille fil fra denne hjemmeside:

    http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm

    Det er filen lidt ned på siden du skal bruge. Den hedder :’htm/html_associations_fix.zip’

    Download filen til et vilkårligt sted på harddisken, udpak og kør den – genstart pc og fejlen burde være rettet.

    Filen er oprindelig skrevet til win xp, men den fungerer lige så godt med både vista og win 7


    selena2014
    Registreret bruger

      Waw , nu kører det hele igen . Tusind tak , hvad havde jeg ikke gjordt uden jeres hjælp.

      Med venlig hilsen fra Ole Mikkelsen

      Og god Jul samt godt nytår til hele teamet.


      selena2014
      Registreret bruger

        Nu har jeg så igen en ny spørgsmål . og det drejer sig om at jeg har fået ny internet udbyder og har så valgt Gmail som en af mine e-mail adresser , men hvorfor kan den ikke modtage store filer , som jeg kunne da jeg tidliger havde hos TDC med mail adresse hos dem , min ven ville sende en e-mail med en fil på 12 mb , men den kan jeg ikke modtage, det han sendte var jo beregnet som en eksempel. er der noget i min indstillinger som kan være forkerte eller hvor kan det ligge , jeg har prøvet at se på internettet men har endnu ikke fundet løsningen. Jeg har 20 GB lagerplads hos dem , så det kan ikke være der at problemet ligger. Kan i hjælpe mig eller hvor skal jeg søge efter hjælp uden at skulle have fat i google, mit englsk er ikke af det bedste hvis jeg nu skal kontakte dem . Venlig hilsen fra Ole Mikkelsen


        Anonym

          Hej

           

          Prøv at læse dette jeg ved ikke om det giver dig svar nok på dit spørgsmål.

           

          Google Docs størrelsesbegrænsninger

           

           

          Dokumenter du oprette og filer du uploader har nogle begrænsninger indbygget i.

          Dokumenter : 1.024.000 tegn, uanset antallet af sider eller skriftstørrelse.Uploadet dokument filer, der er konverteret til Google dokumenter format kan ikke være større end 2 MB.

          Regneark : 400.000 celler, med et maksimum på 256 kolonner per ark. Uploadet regneark filer, der er konverteret til Google regneark format kan ikke være større end 20 MB, og skal være under 400.000 celler og 256 kolonner per ark.

          Mvh

          Klaus

          Forummet 'WINDOWS (tidligere udgaver)' er lukket for nye emner og svar.