System back-up

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  seniorproppen 9 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
fedt¿re
Abonnent

Jeg har taget min ugentlige systemafbildning på extern harddisk, og får meddelelse om mangle back-up af filer.

Der fremkommer følgende tekst:

Backup Files 2014-11-13 102242_error log Noteblok

Der opstod et problem under sikkerhedskopiering af filen C:Windowssystem32configsystemprofiledata. Fejl:(Den angivne fil blev ikke fundet. (0x80070002))

Der opstod et problem under sikkerhedskopiering af filen C:Windowssystem32configsystemprofiledata.

Fejl:(Den angivne fil blev ikke fundet. (0x80070002))

Der opstod et problem under sikkerhedskopiering af filen C:Windowssystem32configsystemprofiledata.

Fejl:(Den angivne fil blev ikke fundet. (0x80070002))

K:, fordi den ikke blev fundet på drevet K: blev ikke sikkerhedskopieret.

(K er den eksterne harddisk sikkerhedskopien gemmes på).

Se vedhæftede fil.


seniorproppen
Abonnent

     

    Er du fortsat interesseret i at få et svar på dit gamle og endnu ubesvarede spørgsmål ?

    Hvis ja – Så kunne du jo prøve at finde oplysningerne på Internettet – Gerne på engelsk !

    Hvis nej – Så send en e-mail til [email protected] og bed dem om at slette dit spørgsmål.

    M. v. h. ~ “Seniorproppen”

     


    fedt¿re
    Abonnent

      Tak for svaret!

      Jeg har valgt at leve med problemet; nettet giver mange forklaringer, lige fra metoder til fejlretning til at meddele, at denne fejlmelding skal man blot ignorere.

      Men jeg er stadig nysgerrig; er fejlkoden et reelt problem og er det i det hele taget nødendigt at foretage sig noget som helst.


      seniorproppen
      Abonnent

        Til “fedtøre”

        Go’ dag ~

        Den korte forklaring på de viste fejlmeldinger i forbindelse med System Backup er følgende.

        Når / hvis der er uoverensstemmelser mellem system-registrets oplysninger om computerens mapper og filer og den faktuelle tilstand på computerens mapper og filer, så vil det medføre ovennævnte fejlmeldinger.

        De reelle problemer opstår først når / hvis man på et senere tidspunkt forsøger at genindlæse en defekt backup som erstatning for et system, der helt eller delvist er holdt op med at virke.

        Det eneste man kan og bør gøre, før man starter optagelsen af en ny backup er, at gennemføre en nedlukning af så mange kørende programmer som muligt efterfulgt af en grundig system-rensning.

        Med venlig hilsen  ~   Seniorproppen

        Forummet 'WINDOWS (tidligere udgaver)' er lukket for nye emner og svar.