TrayApp problem

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Christian Bugge Christian Bugge 8 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
winniebach
Registreret bruger

Hej Panel.

 

Jeg ahr endnu et spørgsmål. På en ASUS bærbar, som kørte for langsomt har min datter slettet så mange programmer, som hun kunne, men det hjalp ikke.

Derefter har jeg kørt de programmer for at rengøre maskinen, som I har foreslået. Og nu tror jeg at computeren er rengjort.

Men når jeg starter den op siger den hver gang at den mangler programmet TrayApp, og jeg kan ikke finde ud af hvor jeg skal hente den. Jeg vedhæfter en Wordfil med informationerne på, som systemet giver mig, når jeg starter systemet op.

Kan I hjælpe mig med det også? Tak for jeres gode support. Det har virkeligt hjulpet mig tidligere.

Med venlig hilsen

Winnie Bach Andersen

Christian Bugge
Christian Bugge
Registreret bruger

    Kære Winnie

    Du kan ikke vedhæfte dokumenter i forummet, men du kan vedhæfte billeder, og de er ofte til stor hjælp i fejlfindingsarbejdet.

    Problemet med TrayApp skyldes en ufuldstændig afinstallation af et program, og skal klares på følgende måde:

    1. Hent værktøjet Autoruns her: https://download.sysinternals.com/files/Autoruns.zip

    2. Åbn filen og udpak den fx til en mappe på skrivebordet.

    3. Højreklik på autoruns.exe, klik Kør som administrator, og bekræft.

    4. Klik Entry > Find.

    5. Søg efter TrayApp.

    6. Fjern fluebenet udfor de forekomster, du finder, og luk Autoruns.

    7. Genstart computeren og se om det virker.

    Det er en lidt mindre eksakt videnskab at rette op på ydelsesproblemerne. 

    Til at starte med, har jeg brug for at vide præcis hvilken computer, der er tale om, og hvilken Windows-version der er installeret.


    winniebach
    Registreret bruger

      Desværre læste dit ovenstående forslag ikke problemet. Jeg fandt programmet og kørte programmet, men den kunne ikke finde det. Det er da også problemet. Systemet leder efter programmet og beder mig indsætte en cd-rom, men det skal den ikke.

      Jeg forsøger igen at vedhæfte et billede af det som udskrives på computeren. Håber det lykkes denne gang.

      Jeg må opgive at vedhæfte. Det var screen dumps, men jeg ved ikke hvordan jeg kan konvertere dem til billeder.

      Med venlig hilsen

      Winnie Bach Andersen


      winniebach
      Registreret bruger

        Efter at have læst det seneste Komputer for alle har jeg fundet en løsning på mit problem, så jeg siger tak for assistancen og kan kun synes godt om mit abonnement på jeres blad.

         

        Med venlig hilsen

        Winnie Bach Andersen

        Forummet 'WINDOWS (tidligere udgaver)' er lukket for nye emner og svar.