windows 7 og office 2007 fejl?

Ikke løst
Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  Hexiana 13 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
Hexiana
Medlem

Hej er der nogen der har en god løsning på følgende:

Har Windows 7+office pakken 2007. Havde word 2003 doc +word 2007 docx dokumenter på pc.

Ved fejl blev alle dokumenter ændret til docx der skal åbnes med microsoft open xml converter. Alle ikoner blev ændret til et tekst ikon hvor der stod docx med tekst inde i ikonet. alm word 2007 ikon har bare et lille word ikon i øverste venstre hjørne.

min hjælp ændrede alle dokumenter til 2003-doc og konverterede til 2007 docx- så blev alle ikoner ok igen word 2007docx.

problemet er bare, at alle dokumenter så skal åbnes med microsoft open xml konverter og det generer mig da jeg ikke er geni og kan se om det er ok eller forkert. Jeg vil bare have alm funktion i word 2007 – ikke noget med at dele og andre åbne versioner.

Hvis jeg åbner dokumenterne med word 2007 -skifter alle ikoner igen til de “forkerte”. Har snakket med en der ved noget om pc er- siger det er noget med filassiasion og ikke kan rettes uden nyinstallering af w7.bekymrer mig for hvem siger at mine filer så virker korrekt… ved andre forsøg på løsninger bliver f.eks. en tabel ulæselig. Andre forslag?mvh

Forummet 'WINDOWS (tidligere udgaver)' er lukket for nye emner og svar.