Forum-svar oprettet


bentjoergensen
Registreret bruger

    Til Komputer for alle

    Jeg har fundet løsningen på mit udskrivningsproblem fra Outlook Express.

    Styringen af udskrivningen ligger åbenbart i Internet Explorer og denne styring virker altså ikke når Internet Explorer ikke er angivet som standard browser.

    Mit problem er formentlig opstået ved at jeg har afprøvet Googles browser Chrome som tilsyneladende har taget rollen som standard browser, da jeg senere af-installerer denne browser mangler Outlook Express referencen til Internet Explorer.

    Efter at jeg har sat Internet Explorer som standard browser virker udskrivningen igen korrekt uden at hele formateringsopsætningen kommer med på printet.

    By the way: jeg havde da forventet at en af bladets eksperter hurtigt havde kunnet fortællet mig at manglende Internet Explorer som standard browser kunne være årsagen til fejlen. Det virker på mig som om dette spørgeforum mere er til gensidig selvhjælp mellem læserne; Komputer for Alle sidder bare passivt på sidelinien.

    Ved at gennemlæse en del af de tidligere fremsendte spørgsmål har jeg fundet mindst et spørgsmål der ligner mit problem; det var stillet engang i april i år og stadig ubesvaret fra bladet side (læseren har rykket for hjælp men uden resultat kunne jeg se)

    Med venlig hilsen

    Bent Jørgensen