Forum-svar oprettet
Dette spørgsmål har også været vist under “Spørg os” i bladet (19/20), men Google kan jeg stadig ikke komme i forbindelse med, og Google henviser stadig til skiftende hjemmesider bla. har Amazon været på. HVAD GØR MAN SÅ?
Det er min virksomhed og jeg har prøvet MANGE gange, men det hjælper IKKE. Derfor vil jeg have fat i Google
Det må være selve disken der i uorden, så jeg opgiver den og bruger en anden der virker, og som nu står som drev F
Nyt spørgsmål. Hele øvelsen gik ud på at clone mit C drev, men den disk jeg vil clone til hedder jo drev F
Når jeg skifter drev C med clonen, bliver den så automatisk til drev C?
Ellers tak for din hjælp, og din tålmodighed
Prøver i morgen tidlig, måske et godt tip
Nyt kabel, men har prøvet 2 andre (der virker)
Har købt en ny hardiskbox, og tilsluttet med nye kabler til 3 forskellige usbkontakter. stadig det samme
Minitool.p-W kan heller ikke se disk F, selvom den kan ses i enhedshåndtering
Drev E er et eksisterende drev, der bruges til backup og fungerer perfekt. Drev F er
det NYE drev jeg ikke kan formatere og nu pludselig heller ikke kan få forbindelse med
Problemet er nu, at jeg ikke kan komme i forbindelse med disk F,
selvom jeg kan se den alle steder, undtagen i diskhåndtering
Vedhæftede filer:
Se vedhæftede skærmdump
Nu kan win ikke mere find disk F, men jeg kan se den er der, som “skub ud” og i vis enheder og printere
Vedhæftede filer:
Meddelelsen kommer når jeg logger ind på en “hjælp” fil i f.eks. Ashampoo Burning Studio 12. Problemet blev løst da jeg opdaterede IE, med den nyeste opdatering. Tilsyneladende ikke et Java problem, men måske blev det løst samtidig. For en sikkerhds skyld har jeg efterfølgende opdateret Java.
Tak for dit svar