Forum-svar oprettet


dione2
Abonnent

    Dette spørgsmål har også været vist under  “Spørg os” i bladet (19/20), men Google kan jeg stadig ikke komme i forbindelse med, og Google henviser stadig til skiftende hjemmesider bla. har Amazon været på. HVAD GØR MAN SÅ?


    dione2
    Abonnent

      Det er min virksomhed og  jeg har prøvet MANGE gange, men det hjælper IKKE. Derfor vil jeg have fat i Google


      dione2
      Abonnent

        Det må være selve disken der i uorden, så jeg opgiver den og bruger en anden der virker, og som nu står som drev F

        Nyt spørgsmål. Hele øvelsen gik ud på at clone mit C drev, men den disk jeg vil clone til hedder jo drev F

        Når jeg skifter drev C med clonen, bliver den så automatisk til drev C?

        Ellers tak for din hjælp, og din tålmodighed

         


        dione2
        Abonnent

          Prøver i morgen tidlig, måske et godt tip


          dione2
          Abonnent

            Nyt kabel, men har prøvet 2 andre (der virker)


            dione2
            Abonnent

              Har købt en ny hardiskbox, og tilsluttet med nye kabler til 3 forskellige usbkontakter. stadig det samme


              dione2
              Abonnent

                Minitool.p-W kan heller ikke se disk F, selvom den kan ses i enhedshåndtering


                dione2
                Abonnent

                  Drev E er et eksisterende drev, der bruges til backup og fungerer perfekt. Drev F er

                  det NYE drev jeg ikke kan formatere og nu pludselig heller ikke kan få forbindelse med


                  dione2
                  Abonnent

                    Problemet er nu, at jeg ikke kan komme i forbindelse med disk F,

                    selvom jeg kan se den alle steder, undtagen i diskhåndtering


                    dione2
                    Abonnent

                      Se vedhæftede skærmdump

                      Nu kan win ikke mere find disk F, men jeg kan se den er der, som “skub ud” og i vis enheder og printere


                      dione2
                      Abonnent

                        Meddelelsen kommer når jeg logger ind på en “hjælp” fil i f.eks. Ashampoo Burning Studio 12. Problemet blev løst da jeg opdaterede IE, med den nyeste opdatering. Tilsyneladende ikke et Java problem, men måske blev det løst samtidig. For en sikkerhds skyld har jeg efterfølgende opdateret Java.

                        Tak for dit svar