Forum-svar oprettet


HansBarth
Abonnent

    Jeg har fundet ud af, at der er fejl på disken, og jeg har fået pengene tilbage.

    Så vi slutter her. Men tak.

    Med venlig hilsen

    Hans


    HansBarth
    Abonnent

      Hej Kaj-Emil.

      Det var da helt forfærdelig. Det gør mig ondt.

      Det er jo næsten værre end min, som blot ikke vises. Jeg har som sagt haft to af dem.

      Jeg har beskrevet problemet på deres support side, uden at returnere. Og har hurtigt fået godtgjort beløbet.

      Så du skal ikke bruge penge på at returnere.

      Men det kunne være interessant at finde ud af, hvad pokker der er sket.

      Det lyder da underligt, at den går ned undere en badk-up?

      Med venlig hilsen

      Hans

       


      HansBarth
      Abonnent

        Hej Kaj-Erik.

        Har du set hvad jeg skriver. Kan du hjælpe.

        Med venlig hilsen

        Hans


        HansBarth
        Abonnent

          Hej Kaj-Emil.

          Tillykke med det. Det forstår jeg ikke. Min har ikke noget navn. Kun USB 3.0. Jeg vedlægger et billede. Jeg har ikke formateret den. For jeg kan ikke se den andet end jeg har vist.

          Kunne du bare sætte den til? Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre. Har du en ide?

          Bor du lagt fra Allerød, hvor jeg bor?

           

          Med venlig hilsen

          Hans


          HansBarth
          Abonnent

            Helt enig Kaj-Erik.

            Vi ser…..

            Med venlig hilsen

            Hans


            HansBarth
            Abonnent

              Hej Kaj-Emil.

              Underligt. Jeg kunne ikke svare på dit svar. Håber du ser her.

              Mine hard diske kom omkring det tidspunkt de havde lovet. Men hos dig står det så vidt jeg kan se 2. november. Det er jo helt skørt. Jeg har spurgt og spurgt uden held, hvordan det kan være, at min vare ser ud til at være kommet til landet, og jeg ikke får den.

              Med venlig hilsen

              Hans


              HansBarth
              Abonnent

                Hej Kaj-Emil.

                Er der noget nyt? Har du fået den? Det er jo meget spændende. Jeg håber virkelig du kan installere den. 🙂

                Med venlig hilsen

                Hans


                HansBarth
                Abonnent

                  Hej Kaj-Emil.

                  Min Acer er med Win10 helt opdateret til 2004 og drivere også.

                  Nej det er ikke en bytter det er en ekstra jeg købte.

                  Nu venter jeg i spænding på, m du, når du får din, får de samme problemer som jeg har. For så løser du dem forhåbentlig

                  Med venlig hilsen

                  Hans


                  HansBarth
                  Abonnent

                    Hej igen Kaj-Emil.

                    Nu har jeg været inde i Kommandopromt, Og er det ikke underligt. Der står, at alle mine diske er online. Se vedhæftede. Det er disk 1, der er problemet.

                    Med venlig hilsen

                    Hans


                    HansBarth
                    Abonnent

                      Hej Kaj-Emil.

                      Nu har jeg modtaget min anden harddisk. Der er nøjagtig de samme problemer som med den første.

                      Vises ikke i denne pc men vises i disk- og enhedsorientering. I diskhåndtering er den offline og kan ikke initialiseres. Enhedsorientering siger driver ok og at den fungerer.

                      jeg glæder mig til du får din. Hvis du har samme problemer kan du måske løse det. Du virker mere teknisk minded end jeg. 😄

                      Med venlig hilsen

                      Hans


                      HansBarth
                      Abonnent

                        Hej Kaj- Emil.

                        Tusind tak for en meget grundig vejledning.

                        Du har ret: Jeg har også handlet med Wish. Men jeg synes de har en meget lang leveringstid. Så da du skrev, du ville få din harddisk inden for ca. en uge, antog jeg det var en anden leverandør.

                        Endnu en gang tak. Jeg glæder mig til at høre, om du får en harddisk der virker.

                        Med venlig hilsen

                        Hans


                        HansBarth
                        Abonnent

                          Hej igen Kaj-Emil.

                          Jeg vil være glad for, om du vil give mig linket hvor du har købt din nye harddisk. Med den hurtige levering tror jeg, at det er bedre end der hvor min defekte kommer fra.

                          På forhånd tak.

                          Med venlig hilsen

                          Hans

                           


                          HansBarth
                          Abonnent

                            Hej Kaj-Emil.

                            Det lyder rigtig godt – og hurtigt. Hvor har du bestilt den?

                            Jeg var bange for, at denne “tråd” måske blev lukket, så vi ikke kan skrive mere.

                            Men det er fint.

                            Jeg glæder mig til at høre fra dig.

                            Med venlig hilsen

                            Hans


                            HansBarth
                            Abonnent

                              Hej igen Kaj-Emil.

                              Jeg er jo meget interesseret i at vide, om den harddisk – som min – du har bestilt virker. Det har du heldigvis sagt du vil fortælle mig, men jeg ved jo ikke om vi kan skrive sammen her.

                              Men kan vi på en eller anden måde udveksle e-mail / telefonoplysninger?


                              HansBarth
                              Abonnent

                                Hej Kaj-Emil.

                                Tusind tak. Det vil jeg være MEGET glad for.

                                Med venlig hilsen

                                Hans