Forum-svar oprettet
Hej Henning.
Tak for dit svar. Jeg fik desværre ikke en mail om, at der var kommet er svar. Derfor ser jeg det først nu hvor jeg gik ind for at se.
Jeg tror dit råd er rigtig, og W10 er jo udmærket.
Mvh Hans
Jeg har samme problem. Det har stået på i mere end et døgn. Det er for dårligt. Så burde der på siden være en forklaring,
og oplysning om, hvornår problemet er løst.
Jeg synes ikke det ser ud som om, den vedhæftede fil er kommet med. Jeg prøver igen. Og undskyld forrige indlæg er 2 gange. Men jeg fik en fejlmeddelelse, så jeg prøvede igen.
Hej Henrik.
Du plejer at ville svare. Se her: Nu har den igen kørt i mere end et døgn! Det kan da ikke være rigtig?
Jeg har også installeret Windows Repair, men mit problem er et andet.
I går kørte programmet mere end et døgn, uden der åbenbart sket noget. Og nu har den kørt nogle timer. I bladet står der, det kan tage noget tid, men vel ikke mere end et døgn.
Svar venligst fra KOmputer.
Jeg har nu geninstalleret W10, så problemet er løst-.
Jeg har nu geninstalleret W10, så problemet er løst.
Hej Henrik.
jeg har kørt Windows reparationer.
jeg ved ikke hvad du mener med, om de to tjenester var sat til menuel, eller allerede automatisk?
Ja. Jeg har hentet en kopi fra min gamle Acer. Og det er jo sådan set gået godt.
jeg ved godt, at jeg kan geninstallere Windows. Men så skal jeg lægge alle mine programmer inf igen. Og det vil jeg helst undgå hvis jeg kan få det til at virke.
Her er de tre trin jeg skal igennem, hver gang jeg starter / genstarter computeren: https://ibb.co/RgBYrZt
https://ibb.co/8Pvm6vq
https://ibb.co/nCXVY3x
Vedhæftede filer:
Hej Henrik.
Jeg er ked af, at jeg slet ikke har fået hjælp til dette.
Hej Henrik
Jeg troede jeg havde svaret, og ville rykke nu. Men ser at jeg åbenbart ikke har fået svaret, selv om jeg omgående gennemgik dit forslag. Det hars jeg gjort igen, men intet hjælper. Jeg kan stadig ikke konfigurere uden at få advarslen.
Håber du kan hjælpe mere…..
Mvh Hans
Tak henrik. Den var lang……… Men jeg prøver og vende tilbage.
Mvh Hans
Hej Henrik.
Den har jeg været igennem. Jeg har IKKE Tuneup installeret. Så hvad kan det ellers være?
Tak fordi du vender tilbage. 🙂
Mvh Hans
Det er lidt skuffende, at der ikke er én fra bladet, der kommenterer. Især fordi det jo er en artikel fra bladet, der får mig til at bede om hjælp.