Forum-svar oprettet
Hej Åge
Det ser ud til at du er kommet i rigtige indstilling. Kan du ikke rulle ned i den? Her burde der være muligt at finde en “knap” til administrere plads og ryd cache.
Vil gerne vide hvilken version af android du har. Gå i indstillinger og rul ned til helt forneden klik på Om.
PS på en Samsung S7 Edge skal du klikke på Applikationer og vælge lager.
Hilsen Flemming
Du kan rydde data mm i app ved i indstillinger at vælge, administrere apps (programmer) vælg Chrome hvis du bruger den, vælg ryd cache. Alle data ryddes ved her at vælge administrere plads. Har du en Android-7 mobil har du her endn flere muligheder for at fratage tilladelser. Det samme kan du gøre ved Google. Husk bagefter at opdatere i Google play butik.
Hilsen Flemming
Du kan prøve at slette cache og rydde alle data i Google og Google Chrome hvis du bruger den og så opdatere igen i play.
det har virket for mig.
PS. hvis den også kommer på din statusskærm (den du trækker ned fra oven) kan du holde en finger på den et par sekunder så viser den hvilken app den kommer fra.
Hilsen Flemming
Fik du læst hele artiklen? Der er mere end 20 tyve app på den liste, og anvisning på hvordan du fjerner det.
Grundig rens er noget af det du har gjort. Hvor er det Du får dette pop up vindue?
En sidste løsning er at nulstille din telefon.
Hilsen Flemming
prøv med en kraftig udrensning af din telefon, ellers kan du læse her.
Hilsen Flemming.
Har jeg også haft, en kraftig udrensning af Chrome løste problemet.
hjælper det ikke er her et link du kan prøve.
Hilsen flemming.
Mystisk” det må man sige. Du kan prøve at de aktivere driver til audio lyd, genstarte og aktivere igen, hvis det ikke virker kan du fjerne driver og genstarte, så installerer Windows driver igen. måske skal du lige søge efter hardwareændringer ved at klikke på handlinger for oven til venstre i enhedshåndtering.
PS. du kan også i søg skrive, få hjælp. det er en Microsoft app til support, som skulle være installeret i forbindelse med opdateringen.
Hilsen Flemming.
Kan du i kontrolpanel finde en knap der hedder “lyd” så klik på den og se om din højtaler findes her, så klik på den for at konfigurere.
Hilsen Flemming
Har du prøvet om du har mulighed for at vælge afspilningsenheder, ved at højre klikke på ikonet?
PS.ellers prøv i enhedshåndtering om der er driverfejl.
Hilsen Flemming
Messenger er et tilføjelsesprogram til Facebook til chat og direkte videosamtaler.
Hilsen Flemming.
Hop ind i indstillinger, opdatering og sikkerhed vælg foretag fejlfinding, vælg afspilning af lyd og foretag fejlfinding.
Hilsen Flemming
Skriv i søg, standardindstilling og klik på vælg standardindstillinger for App. Vælg her hvad du vil åbne App med.
Ps. Prøv at genstarte PC.
Hilsen Flemming.
Hej Ingelise
Har du endnu ikke fået løst dit problem, er her måske en løsning.
Hilsen Flemming.
Hej Ingelise
Fik ikke hvilken version Android du har?
Med Android 7 kan du finde knap til blandt andet skærmfoto, ved at stryge ned helt fra oven på din skærm. Har du ikke en brugervejledning til din telefon, så hent en på Samsungs hjemmeside.
Den fra Google tror jeg du skal holde fingrene fra. Det ser ud som om at det er reklamer fra en app der har fået adgang til din startskærm. En kraftig rydning af Skrald på din telefon ville måske være en god idé.
Du kan godt de aktivere de app du ikke vil have beskeder fra, bare ikke dem fra styresystemet og se om du kan stoppe den app der sender meddelelser til startskærm. Du kan altid aktivere dem igen.
Hilsen Flemming
Hvad med at lave en ny frisk installation som indeholder version 1709?
Hilsen Flemming