Forum-svar oprettet


ibnorman
Abonnent

    Til Bugge. Ref dit seneste svar, mener du da, at jeg skal kontakte YouSee, og bede dem på deres mail server at levere post til mig via outlook? Har jeg misforstået dit svar?

    vh Ib

    PS! Jeg har fået flg. svar fra iPad forum: “Apple outlook app understøtter ikke Pop3 mails, kontakt evt. ‘Devellopment Team’ og videregiv dit forslag til næste ændring af iPad outlook app”. Det har jeg nu gjort, så jeg lukker denne tråd ned her, idet videre diskussion vil være formålsløst.

    Vh Ib


    ibnorman
    Abonnent

      Jeg har sat begge konti (Pop3.dk og outlook.dk) op under generelle indstillinger på windows10 pc’en samt valgt ‘kombineret indbakke’, og det funker ok på pc’en, hvor modtagelse af begge e-mail kommer i indbakken . Men på iPad’en funker det ikke, her accepteres alene Microsoft konto adressen (outlook.dk) som standard. Der er åbenbart ikke koordination mellem Microsoft (office365) og Apple samt Samsung desangående, og det svækker min synkrone anvendelse af Microsoft OneDrive sky-funktionaliteten fsva mail udveksling. Alt andet under office365  synkroniseres ok med OneDrive-skyen.

      Ib