Forum-svar oprettet


kai aurbo
Abonnent

    Hej Kaj-Emil

    Jeg kan ikke finde noget sted på Bitdefender, hvor jeg kan deaktivere det. Ved højreklik kommer den lille menu (vedhæftet) og “show” er bare det billede, som jeg sendte dig sidst. Men mon ikke Henrik vender tilbage på et tidspunkt med et eller andet ellers må jeg jo prøve at kontakte Microsoft, som du foreslår?

    Venlig hilsen
    Kai.

    Vedhæftede filer:

    kai aurbo
    Abonnent

      Hej Kaj-Emil

      Det gendannelsespunkt jeg brugte, var det, som var ældst (af 2).
      Prøv lige at se på den vedhæftede fil (Bitdefender). Hvordan deaktiverer jeg den? Der er jo ikke nogen “Indstillinger” eller??
      De to ting som kører, kan jeg ikke ændre!

      Venlig hilsen
      Kai.

      Vedhæftede filer:

      kai aurbo
      Abonnent

        Hej Kaj-Emil

        Så har jeg lavet en systemgendannelse, men det ville heller ikke helt lykkedes (se vedhæftet fil). Kan der snart findes på mere? Jeg har så ikke prøvet med antivirusprogrammet (Bitdefender) deaktiveret.

        Venlig hilsen
        Kai.

        Vedhæftede filer:

        kai aurbo
        Abonnent

          Hej Kaj-Emil

          Tak for det, men jeg kan ikke finde de menuer efter “System” og “om”. Se de vedhæftede filer.

          Med venlig hilsen
          Kai.

          Vedhæftede filer:

          kai aurbo
          Abonnent

            Hej Kaj-Emil

            Tak for din interesse. Jeg har prøvet at køre Henriks link igen, men det hjalp heller ikke denne gang.
            Kan jeg ikke køre en geninstallering af Windows 10 (hvordan det ellers skal gøres?) eller griber det ind i for meget (programmer mm.)?

            MVH
            Kai.


            kai aurbo
            Abonnent

              Hej igen

              Jamen, oversigten viser bare en 15-20 meddelelser om, at opdateringen er mislykket og før det, at 1709 opdateringen er lykkedes.
              Kan det bruges til noget?

              MVH
              Kai.

              Vedhæftede filer:

              kai aurbo
              Abonnent

                Hej Kaj-Emil

                Tak for rådet. Nu har jeg igen kørt scanningen, som du beskriver. Den finder ingen fejl.
                Nej, jeg har ikke trykket på “Søg efter opdateringer”. Det var bare tilfældigt at jeg var inde i Indstillinger.
                Men i går tilbød den uventet en opdatering (17 og et eller andet), det gik fint, men 1803 vil den ikke fuldføre?

                Venlig hilsen
                Kai.


                kai aurbo
                Abonnent

                  Hej Henrik

                  Jeg fik lige hjælp fra en flink mand og har nu kørt den “kommandoprompt”, men det hjalp desværre heller ikke. Den fandt ingen fejl?

                  MVH.
                  Kai.

                  Vedhæftede filer:

                  kai aurbo
                  Abonnent

                    Hej kaj-emil

                    Tak for hjælpen.
                    MVH
                    Kai.


                    kai aurbo
                    Abonnent

                      Hej Henrik

                      Undskyld, men du bliver nødt til at forklare nærmere med den kommandopompt. Jeg har jo ikke haft brug for den før. Se hvordan det ser ud, når jeg højreklikker på start.

                      Med venlig hilsen
                      Kai.

                      Vedhæftede filer:

                      kai aurbo
                      Abonnent

                        Hej Henrik

                        Ja, status forsvinder selv, når den har stået på 80% ca ½ minut. Jeg har prøvet reperationsværktøjet i Indstillinger flere gange.

                        Jeg har også prøvet det link, du sendte mig, men problemet er stadig det samme. Det med Kommandoprompt har jeg ikke prøvet, da jeg ikke ved hvordan jeg finder den. Jeg prøvede at kopiere linket ind i browseren og der kom en side med flere muligheder, så du må lige forklare nærmere.

                        På forhånd tak og venlig hilsen
                        Kai.

                        Vedhæftede filer:

                        kai aurbo
                        Abonnent

                          Hej Henrik

                          Det er lige meget, hvad jeg gør (af dine forslag), jeg kan ikke gøre noget. Jeg har også forsøgt at oprette en mappe på C-drever, jeg kunne flytte dem over i, men tilladelse til flytning nægtet. Jeg kunne ikke en gang omdøbe den mappe, jeg oprettede. Igen nægtet adgang. Men som du skriver, fylder de jo ikke meget, det er bare lidt irriterende, når jeg skal finde noget på C-drevet, at jeg skal scrolle langt ned for at finde f.eks.: “Brugere”. Jeg har også 8 “Ny Mappe” på C-drevet (hvor de så end er kommet fra?), som jeg ikke kan slette? Adgang nægtet.  Så vi må vel lade det være. Jeg er heller ikke meget for at nul-stille Windows 10, da jeg har en del programmer, som tager sin tid at geninstallere.

                          Med venlig hilsen
                          Kai


                          kai aurbo
                          Abonnent

                            Hej Henrik

                            Tak for svaret.
                            Jeg har prøvet at højreklikke på flere mapper og de indeholder intet!?
                            Jeg har også 2130 andre mapper på C-drevet – MSI, f.eks MSI1a9a3.tmp. De indeholder heller ikke noget, men dem kan jeg heller ikke slette uden tilladelse.

                            Vedhæftede filer:

                            kai aurbo
                            Abonnent

                              Det hjalp desværre ikke. Jeg får samme besked.


                              kai aurbo
                              Abonnent

                                Hej Henrik

                                Tusind tak for hjælpen. Nu virker både min USB-pen og den eksterne harddisk takket være programmet MiniTool og dine gode råd.

                                Endnu en gang TAK!

                                Med venlig hilsen
                                Kai.