Forum-svar oprettet


kurteriksen10
Registreret bruger

    Til Frank Bøg

    Jeg får den i dit skærmskud nævnte meddelelse. Jeg er  endnu ikke støt på problemer, fordi denne fil mangler.

    mvh

    Kurt 


    kurteriksen10
    Registreret bruger

      Undskyld Christian Bugge Det var et andet problem Henrik Ræder svarede på, så jeg er ikke nået længere.

      mvh

      Kurt Eriksen


      kurteriksen10
      Registreret bruger

        Jeg har fulgt dit råd. Men desværre med samme resultat. Jeg har fået mail fra Henrik Ræder. jeg vil lige afprøve hans råd.

        mvh

        Kurt


        kurteriksen10
        Registreret bruger

          Du havde ret. Kaspersky Rescue disken blev brændt med dit anbefalede program og jeg anvendte den efter vejledningen. Men da jeg skulle ud af programmet kunne jeg ikke finde nogen knap til at lukke programmet med. Jeg slukkede min PC på tænd/sluk knappen og startede windows op på sædvnlig vis uden problemer.

          Alle windows opdateringer er installeret uden problemer. Mit Wise Care 365 melder ingen virus.

          Jeg har stadig problemer med at installere programmer fra jeres CD`er. se billedet.

          Tak for din uvurdelige hjælp. Jeg trykker på knappen “marker som bedste svar”

          mvh

          Kurt Eriksen


          kurteriksen10
          Registreret bruger

            PS!

            mit Avast antivirusprogram melder ingen virus


            kurteriksen10
            Registreret bruger

              Hej Henrik Ræder Clausen!

              Der er sket et “mirakel”. Da jeg idag ville tjekke for windows update opdagede jeg at alle updates var gennemført den 28/2 (se billede “mirakel”) med undtagelse af 2 omhandlende Internet Explorer 10. Jeg har tidligere forsøgt  at installere Internet Expkorer 11 uden resultat. Men den er der nu, hvad også kan ses af billedet.

              Jeg har den 25/2 haft forbindelse med SYSTWEAK support, hvor en af deres IT-folk var inde at styre min PC for at hjælpe mig med at installere Advanced File  optimizer. Det lykkedes. Jeg ved ikke om det kan have haft indflydelse på ovennævnte “mirakel”.

              Jeg kan stadigvæk ikke installere programmer fra jeres CD er. (se billedet “systemadm. forhindrer…”)

              Se også “PC Status”.

              Tak for din tålmodighed. Jeg håber du kan hjælpe mig med det sidste problem.

              mvh

              Kurt Eriksen


              kurteriksen10
              Registreret bruger

                Jeg her nu brændt en CD med Kaspersky Rescue med programmet Ashampoo Burning Studio 2012 og fået melding på, at det er sket uden fejl.

                Jeg prøver så at gå videre med vejledningen (se billederne Configure og Boot), Men for står dem ikke.

                Derefter starter jeg PC`en op, trykker F10 og får de følgende menuer: se billederne (sanyo 1-8) uha -uha jeg ved ikke, hvordan jeg skal bruge disse menuer.

                Jeg starter PC´en op, trykker på F9 og får billedet (sanyo 1) trykker enter efter at have lagt CD ´en i afspilleren, Windows starter op og intet andet sker.

                Du kan nok se, at jeg “kegler ” noget rundt i min uvidenhed.

                PC`ens styresystem er Windows 7 professionel og de skærmbilleder der dukker op, ligner slet ikke noget af det jeg ser på Kaspersky`s vejledning. Har du mere tålmodighed tilbage til mig eller skal jeg kaste min PC ud ad vinduet og købe en ny?

                med venlig og taknemlig hilsen

                Kurt Eriksen


                kurteriksen10
                Registreret bruger

                  Jeg kunne ikke installere programmet og SysTweak support overtog min PC og installerede programmet. hvad der skete, kan jeg ikke sige dig, han arbejdede hurtigt, kursoren fløj rundt på skærmen, men det tog alligevel ca en halv time før han meddelte mig at det var i orden. Jeg skal igang med at rense min PC ved hjælp af Kaspersky Rescue Disk  efter opfordring fra en supporter fra Komputer for Alle. Ræder hedder han til mellemnavn.


                  kurteriksen10
                  Registreret bruger

                    problemet med installation af Advanced File Optimizer er løst ved hjælp fra SYSTWEAK.


                    kurteriksen10
                    Registreret bruger

                      Jeg har prøvet 32-bit udgaven med samme resultat. Mit styresystem er Windows 7 professionel. Jeg har købt minPC brugt hos “refurb” for ca 3 år siden. der har ingen problemer været med den før i oktober 2013, hvor jeg ikke længere kunne opdatere Windowsfiler. Jeg spørger i min uvidenhed PC`er. Kan der være efterladt et eller andet som nu giver sig til kende med de vanskeligheder jeg har? Jeg har vedhæftet 2 filer. En med resultatet af mit forøg på inatallation af “Duplicati” og en der viser de enheder, der er tilsluttet min PC? Den eneste printer jeg har er HP B110, men det er måske uinteressant i den forbindelse med mit problem.


                      kurteriksen10
                      Registreret bruger

                        følgende dialogbox dukker op


                        kurteriksen10
                        Registreret bruger

                          OK ! Sorry, Nu skulle den være der. Der er kun en med prikker. Der skal stå “Name”


                          kurteriksen10
                          Registreret bruger

                            Jeg forstår ikke helt hvad du mener, når du åbner billedet, ser du al tekst.


                            kurteriksen10
                            Registreret bruger

                              Jeg må jo ikke være i stand til at læse undskyld. Her er den.


                              kurteriksen10
                              Registreret bruger

                                Her er det. Hvad siger du så?