Forum-svar oprettet


olejul
Registreret bruger

    Hej Nørder.

    Jeg tillader mig selv at svare da problemet er løst. Jeg var ellers indstillet på skulle have en ny computer, for det var hel vildt som den reagerede.

    Ved hjælp af IObit Uninstaller fik jeg total fjernet virusprogrammet AVG. hvorefter jeg installerede Panda Free Antivirus. Og nu er alt som i gamle dage, virker perfekt, køre stille og roligt. Hurra for hjælpen i bladet Komputer for alle.

    Hilsen oLE


    olejul
    Registreret bruger

      Fejlen er rettet, jeg fandt løsningen på nettet.

      I programmet FC cleaner, start manager, Pacard Bell software suite se. marker og klik på disable. Problemet blev løst.


      olejul
      Registreret bruger

        Hej Tao.

        Tak for rådet – men det er stadig det samme. Kan det være et andet Bell program ? P.Bell GameZone, Info Center,Photo Frame, Recovery Management, Screen Saver, Software Suite Se, eller Bell updater, – men jeg vil nødig slette noget forkert.

        Hilsen Ole

         


        olejul
        Registreret bruger

          Hej Jørn

          Jeg har haft et lignende problem, hvor Anti-Malware ikke løste problemet med den hurtige scanning, men da jeg prøvede den store scanning, blev problemet løst, men det har du måske prøvet.

          MVH

          Ole

           


          olejul
          Registreret bruger

            Problemet er løst, jeg fandt en med samme problem ved at gå tilbage i Forum.

            Her var løsningen at starte op i fejlsikret tilstand, og derefter gå ind i systemgendannelse og finde et punkt fra før problemerne.

            Og det virker.  —-    Tak Forum.


            olejul
            Registreret bruger

              Tusinde tak til både larsjensen og Henrik Ræder Clausen.

              Herligt, nu er alt iorden igen efter jeg har kørt Anti-Malware 2 gange, først hurtig scanning som viste ingen fejl, derefter den fulde og lange scanning som fandt 17 fejl. Dem slettede jeg og fejlen er væk.

              Hilsen Ole Jul  


              olejul
              Registreret bruger

                Hej larsjensen.

                Jeg fik at vide de ikke kendte til det problem og at jeg f.eks kunne prøve en hjemmeside de henviste til. Hjemmesiden fik jeg desværre ikke skrevet ned, og så tænkte jeg at det måske så var bedre at spørge Komputer for alle.

                Hvis jeg laver en systemgendannelse kommer jeg lidt langt tilbage i tiden, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, men det er måske det bedste.

                 

                 


                olejul
                Registreret bruger

                  Jeg kan ikke afprøve den bærbare lige nu da den er et andet sted – men det vil jeg prøve.

                  tak.

                  Hilsen Ole Jul


                  olejul
                  Registreret bruger

                    Tak for hurtig reaktion – men når jeg gør det er feltet til angivelse af anden placering lysegråt og virker ikke når jeg klikker på det.