Forum-svar oprettet
Tak til Christian Bugge.
Jeg løste problemet ved at lave en ren Windows 10 installation (nulstil Win. 10) så jeg har ikke prøvet din sidste anvisning.
Mvh. Ove Graversen
Det løste desværre ikke problemet. Håber der er andre muligheder.
mvh. Ove Graversen
Jeg har opgraderet til Windows 10, som løste problemet.
m.v.h. Ove-G
Driverne er opdateret. Jeg har søgt hjælp hos BOSE, men de kan ikke hjælpe, de brugte ca. 2 timer på at finde en løsning (de overtog min PC) og endte med at henvise til HP suport!
til Klaus: Tak for din interesse
M.v.h. ove-g
Da jeg ikke har Norton, fjernede jeg opdateringen KB2670838, derefter fik jeg IE 9, som nu fungerer fint. Tak for hjælpen (bedre sent end aldrig)
mvh. Ove-G
Til Christian Bugge
Håber du kan hjælpe mig når du ser “den blå skærm”
mvh. Ove G
Det virkede desværre ikke, men hvordan rep. jeg Windows?
mvh. Ove G