Forum-svar oprettet


ove_g
Abonnent

    Tak til Christian Bugge.

    Jeg løste problemet ved at lave en ren Windows 10 installation (nulstil Win. 10) så jeg har ikke prøvet din sidste anvisning.

    Mvh. Ove Graversen


    ove_g
    Abonnent

      Det løste desværre ikke problemet. Håber der er andre muligheder.

      mvh. Ove Graversen


      ove_g
      Abonnent

        Jeg har opgraderet til Windows 10, som løste problemet.

        m.v.h. Ove-G


        ove_g
        Abonnent

          Driverne er opdateret. Jeg har søgt hjælp hos BOSE, men de kan ikke hjælpe, de brugte ca. 2 timer på at finde en løsning (de overtog min PC) og endte med at henvise til HP suport!

          til Klaus: Tak for din interesse

          M.v.h. ove-g


          ove_g
          Abonnent

            Da jeg ikke har Norton, fjernede jeg opdateringen KB2670838, derefter fik jeg IE 9, som nu fungerer fint. Tak for hjælpen (bedre sent end aldrig)

            mvh. Ove-G


            ove_g
            Abonnent

              Til Christian Bugge

              Håber du kan hjælpe mig når du ser “den blå skærm”

              mvh. Ove G


              ove_g
              Abonnent

                Det virkede desværre ikke, men hvordan rep. jeg Windows?

                mvh. Ove G