Forum-svar oprettet


user-288942
Abonnent

    Hej Henrik

    Tak for svaret, min internetforbindelse er fra Yousee sammen med min fjernsynspakke, og den fungerer upåklageligt på alle andre måder.

    Jeg har scannet med Microsoft Safty Scanner, som beskrevet, og der var ingen fejl,

    Som jeg skrev, har jeg forsøgt med crome, som heller ikke vil oversætte, så jeg må stadig bruge den gammeldags ordbog.

    Med venlig hilsen

    Svend


    user-288942
    Abonnent

      Hej igen.

      Jeg har forsøgt med Google Crome, her får jeg næsten samme svar nemlig: Oversættelse mislykkedes på grund af en serverfejl Prøve igen, og så fremkommer der et nyt billede med: Din Pc er i dårlig form” prøv en scanning med REG Clean Pro, som viser 0 fejl hele vejen igennem, så jeg kom ikke nærmere en løsning på mit problem.

      MVH

      Svend


      user-288942
      Abonnent

        Hej Henrik.

        Det sker på alle sider, jeg har ikke prøvet en anden browswe, da jeg er en gammel mand, som helst vil bruge det kendte. så jeg håber stadig på en løsning på et tidspunkt.

        MVH

        Svend


        user-288942
        Abonnent

          Jeg har version 11.7.700.202 installeret (geninstalleret) men jeg får stadig ingen oversættelse. På et tidspunkt var der en ekstra linie med ordlyden: Oversættelse mislykkedes på grund af en serverfejl, men denne linie er væk igen.

          Med venlig hilsen

          Svend


          user-288942
          Abonnent

            Ikke mig bekendt, når jeg ser under sikkerhedscenter, har jeg Microsoft Firewall, som er slået til.

            Med venlig hilsen

            Svend Thomsen


            user-288942
            Abonnent

              Jeg bruger Internet Explorer  og XP Pro, men desværre hjalp det ikke at nulstille den.

              Med venlig hilsen

              Svend