Forum-svar oprettet


user-440144
Registreret bruger

    Ok. Tak for svar.

     


    user-440144
    Registreret bruger

      Ok. Ja jeg har ikke problemer med andre USB-stik.

      Min filhistorik fra Windows ligger  på en USB-harddisk, og der heller ingen prob.

       


      user-440144
      Registreret bruger

        Den kørte i et stykke tid, og fik kopiertet en del, men endte i det samme “Svarer ikke”.

        Denne gang kunne jeg ikke komme i kontakt med comp. og skulle genstarte.

        Men Windows filhistorik virker.

         


        user-440144
        Registreret bruger

          Efter jeg har indtastet password, skriver den i “progress (Svarer ikke)

          Og programmet stopper.

           


          user-440144
          Registreret bruger

            Hej jeko1965,

            Du downloader det gl. Boostspeed igen, med den nøgle fra bladet, så virker det igen.

            Jeg tror at man skal købe programmet for at den nye opdatering virker, med en ny nøgle.