Forum-svar oprettet


user-462075
Registreret bruger

    Hej Henrik,

    Tak for dit gode svar. Ja, der er installeret BitDefender, som Komputer For Alle iøvrigt selv har anbefalet. Og den er faktisk hentet fra Fordelszonen også. Men problemet er væk nu, for jeg mistede tålmodigheden og slettede alt på maskinen. Helt ny Windows og dermed også Thunderbird er sat ind og nu ser alt rigtigt ud igen. Jeg har dog oplevet mange gange tidligere, at mails enten forsvinder efter de har været åbnet første gang eller at de er “tomme”. Og det kan godt være på forskellige computere og mobiler. Eller at indholdet er tilstede på mobilen og ikke på computeren. Indholdet forsvinder selvom emnefelt, modtager og afsender stadig kan ses. Det har altid undret mig og faktisk endnu mere, at jeg ikke hører om andre, der oplever det samme. Man bliver jo helt paranoid af det her computersjov. mvh. Peter

     

     


    user-462075
    Registreret bruger

      Hej Poul,

      Problemet med denne computer vil ingen ende tage. Nu kan jeg hverken få lov til at installere, fjerne eller bruge programmer. Det gælder også ashampoo. Jeg har vist ingen anden mulighed end at formatere disken og begynde helt forfra. Men tak for din hjælp.

       


      user-462075
      Registreret bruger

        Hej Poul. Tak for dit gode svar. Jeg har geninstalleret Ccleaner, men det er version 576. Og fjernet Clean Master. Jeg er dog ikke helt tryg ved at ccleaner efter bladets omtale er blevet dårligere.

        Et problem mere, hvis du er frisk: På en anden pc ville jeg først fjerne Ccleaner. Ny NSIS error – det vil den ikke. Dernæst prøve at downloade og geninstallere Ccleaner for at opdatere den tilsyneladende ødelagte version på disken. Det vil den heller ikke. Og til sidst åbne Ccleaner – bare for at se om den overhovedet virker – det vil den heller ikke. Har du et godt forslag?