Opdatering af windows10, maj 2020

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 3 år, 9 måneder siden.
Oprettet af
anders29
Registreret bruger

Hej,

er der mon nogen i dette forum der kan hjælpe mig med et problem med at få opdateret windows 10, Funktionsopdateing

pr maj 2020? Jeg har nu forsøgt alle de gængse veje: søg efter opdateringer i “Indstillinger”, opdatringsassistenten, fejlkode-

løsning, Media Creation mgr, og i øvrigt søgt på nettet for at få løst problemet: Opdateringen stopper ved 99%. Da jeg havde ventet 3,5 timer opgave jeg. Nu er det så jeg spørger om der nogen den kan give mig et tip til løsning af dette ret frustrerende problem?

Mange hilsner

Bent


thomsen.dk
Abonnent

    Hej.

    Har prøvet det samme.

    Genstarter og søger igen på opdat.Når så den finder opdat.igen tja så kører det .

    Hvorfor ved jeg ikke.

    Poul


    anders29
    Registreret bruger

      Hej igen,

      tak for svar. Det virker stadig ikke. Har forsøgt som anbefalet. Jeg benytter Windows “Opdateringsassistent” og det samme  sker. Kan det have noget at gøre med kompatibilitet? Jeg får ingen fejlkode.

      Er der monstro nogen her i dette – i øvrigt gode forum – som har en god løsning til dette problem?

      Mange venlige hilsner

      Bent

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Hej Bent

        Prøv det indbyggede fejlfindingsværktøj til Windows Update. Det har jeg lige skrevet om her:

        https://forum.komputer.dk/forum/windows-10/emne/kan-ikke-opdatere-windows-10-5/

        Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.