Forum-svar oprettet


bjoh
Registreret bruger

    Tak for dit forsøg på at hjælpe. Microsoft vil ikke hjælpe, og derfor har jeg givet op. Det er længe siden, jeg kontaktede Microsoft, og jeg har forsøgt flere gange. Længe søgte jeg emailadresser i Danmark. Endelig fandt jeg en og skrev – og samtidig, at det sikkert ikke var den rigtige, men bad om, at man sendte den videre. Ingen svar. En anden – ingen svar. Derefter forsøgte jeg på engelsk. Endelig en, der ringede, men mit engelsk er ikke godt nok til at klare en hurtigsnakkende amerikansk accent, og vedkommende vendte aldrig tilbage trods løfte om det.

    Godt nytår.


    bjoh
    Registreret bruger

      Beklager. Det drejer det sig ikke om.

      Jeg har åbenbart ikke haft nok forstand på at sætte en konto op, da jeg begyndte med Win10, og det betyder, at jeg har en konto tilknyttet en mail og en anden konto til en anden mail. Hvis jeg altså betaler for f.eks. at slippe for reklamer, gælder det kun for den konto, jeg er logget ind på, ligesom jeg har en del plads i Ondrive på den ene konto, men ikke på den anden. Aldeles uheldigt!

      Jeg interesseret i kun at have én konto. Derfor vil jeg gerne have dem slået sammen.

      Venlig hilsen

      Bendt Johansen


      bjoh
      Registreret bruger

        Desværre i denne sammenhæng: Jeg er ikke på Facebook – og kommer det heller ikke. Men tak for dit svar.

        Venlig hilsen

        Bendt Johansen


        bjoh
        Registreret bruger

          Tak for svaret. Desværre løste det ikke problemet. Jeg har ladet mig fortælle, at jeg ikke selv kan løse problemet, men skal ringe til Microsoft og få dem til det. – Dette har jeg forsøgt, men mit engelsk er desværre ikke godt til, at jeg kunne kommunikere forståeligt med vedkommende, og hun vendte aldrig tilbage.

          Jeg har selv skrevet til flere af de personer, man kan finde på Microsofts danske hjemmeside og anmodet dem om at viederesende min anmodning om hjælp til en, der har den opgave at hjælpe. Men ingen har svaret.

          Venlig hilsen

          Bendt Johansen


          bjoh
          Registreret bruger

            Tak for svarene og hjælpen. Ved kontrol i vores egen gmail kan vi se, at de “bortkomne” mails er røget i spambakken. Jeg anser sagen for slut her.

            Med venlig hilsen

            Bendt Johansen


            bjoh
            Registreret bruger

              Til Henrik Ræder Clausen.

              Tak for dit svar. Jeg har sendte en mail til din gmail i går.

               

              Mvh.

              Bendt Johansen