Forum-svar oprettet

Jeg har 2 problemer med min PC (stationær HP – ca. 2 år), der kører windows 10, 64 bits.

1)

Ved systemgendannelse får jeg fejlkoden 0x800700005.

Jeg har kørt både normalt og som administrator med samme resultat.

Har også prøvet at slå antivirus fra og har kørt mail ware program.

Jeg har kørt Microsoft fejlfinding og opdatering af windows 10.

Stadig samme fejl.

2)

Har kørt Fixwin 10

Der får jeg øverst med rød:

C:\Appxmanifest.xml eksisterer ikke

at C:\UWT\Script1.psl: char: 28

Alle andre er grønne

 

Nej – når jeg på f. eks. borger.dk prøver at logger ind står der “ingen data modtaget” på alle browsere (Chrome, Explorer og Firefox)

Hej Keld

Har prøvet både Google Chrome og Firefox – alle med samme resultat

Med venlig hilsen Carlotto

Jeg har prøvet dette – hjalp ikke.

Exception Site List: Click Add to add an item to this list

Har undersøgt hvad der står i min statinære og i min bærbar.

Der står det samme i Intenet Explorer og i Java.

Men jeg har ingen problem med at komme i borger.dk og skat.dk i den bærbare.

Jeg har tidligere kunne komme på disse Web med min stationære, men problemet opdagede jeg i november 2013, da jeg skulle kontrollere min forskudsopgørelse.

Der må være noget galt et andet sted end Internet Explorer og Java?

Tak for dit svar

Min Internet Explorer 11 er tilsyneladende 32 bit da der i “Hjælp – Om Internet Explorer” ikke står 64 bit IE.

Java er en 34 bit Java 7 update 60.

Så hjælper det vel ikke at installere en 64 bit version?

Med venlig hilsen Carlotto

 

Jeg har fulgt dine anvisninger.

Intet hjælper

Jeg har kørt Avast og Malware – ingen forskel.

 

Der må være noget der blokerer f.eks. skat.dk og broger.dk, men ikke min bank og arkavalier online.

Nej jeg kommer slet ikke så langt – når jeg trykker på log ind står der i fanen “venter på..osv” og når der er gået nogle minutter kommer der en side hvor der står “siden kan ikke vises”

Det ændrer ikke noget.

Der må være noget der blokerer hjemmsiderne skat og borger?

Har prøvet at deaktivere Active-x filtrering – det gjorde ingen forskel.

I Skat.dk står der nu at Java ikke er aktiveret.

Når jeg aktivere Active-x filtrering igen står når jeg prøve st logge på Skat.dk ” Venter på tastselv.skat.dk” og derefter ”denne side kan ikke vises”.

 

Jeg har en bærbar PC – den kan jeg med Nem-ID logge på min bank, skat.dk og borger.dk.

Det er med min stationære PC jeg har problemer.

Jeg tror at jeg er misforstået – jeg har hele tiden kunne logge på min bank med Nem-ID.

Det er når jeg skal logge på Borger.dk og Skat.dk, at der efter lang tid står det tidligere omtalte – ”venter på ….” og derefter ”denne side kan ikke vises”.

 

Det gælder både for Internet Explorer og Google Chrome.

Active-x filtrering er aktiveret

Jeg er jo inde i browseren, så jeg må jo være online.

Jeg har ventet, der går flere minutter før der står “siden kan ikke vises”.

I Internet Explorer – Avanceret – Sikkerhed er SSL3.0 markeret, men ikke SSL2.0.

 

Har fjernet Java via kontrolpanel.

 

Browser er nulstillet.

 

Installeret Java 7 update 60.

 

Har været inde på TjekPC.dk – den siger alt OK.

 

Kan logge ind på min bank og arkivalier online med Java.

 

 

 

Men ikke på Borger.dk:

 

Når jeg prøver at logge ind står der ”Venter på borger.dk” og derefter ”denne side kan ikke vises”.

 

Netværksdianose – problemet kan ikke identificeres.

 

 

 

Og heller ikke i Skat.dk:

 

Når jeg prøver at logge ind står der ”Venter på tastselv.skat.dk” og derefter ”denne side kan ikke vises”.

 

 

Når jeg i Start – Kontaktpersoner kommer der i bibliotek Otto Kontaktpersoner men ingen Ny Kontaktpersongruppe i værktøjslinien.

 

Når jeg i Stifinder går i C:BrugereOttoKontaktpersoner er NY kontaktpersongruppe med i værktøjslinien.

 

Men Kontaktpersoner er ikke opdateret så de svarer til Kontaktpersoner i mailprogrammet Windows Live Mail.

 

Mine Mail ligger i C:BrugereOttoAppdataLocalMicrosoftWindows Live MailLarsen.mail.e4b. Men der er ingen Kontaktpersoner.

 

Jeg sendte et skærmskud for en uge side.

Har I fået det?

Har forsøgt at sende det igen – men der er fejl på WEB siden?