Forum-svar oprettet


evin
Registreret bruger

    Underet er sket.

    Det fulde beløb er dd indsat på min konto, så nu håber jeg at jeg er færdig med Babylon.

    Jeg håber stadig at I vil bringe historien, og står gerne til rådsighed hvis der er behov for det.

    Venlig hilsen

    Evin Eggert


    evin
    Registreret bruger

      07.03.2013

      Hej igen Henrik!

      Du må hellere få fortsættelsen af historien, som pludselig har udviklet sig på en uventet måde.

      Efter at have henvendt mig til Babylon to gange (30.1. og 22.2.) uden at der kom nogen reaktion, besluttede jeg mig for at lade en lidt større kanon med skarpt i søndags, og det har åbenbart været i et sprog man har forstået ved Babylon for i dag kom der en mail fra deres supervisor, at man havde besluttet at refundere mig det fulde beløb jeg havde betalt for programmet.

      Kort efter kom der endnu en mail fra Babylon at, nu var beløbet afsendt og vil lande på min konto inden for ca. 20 arbejdsdage.

      For mig at se har, man valgt den simpleste/enkleste løsning for at lukke munden på mig. Ikke et ord om at det evt. var noget der er påført dem udefra og at de arbejde på at ”rense” deres programmer, eller de kunne sende mig programmet på en ”ren” CD o.s.v.

      For mig er Babylon stadig noget man skal holde sig fra, og jer ser meget gerne at I kører historien i ”Komputer for alle” til skræk og advarsel for alle.

      I øvrigt en stor tak for din hjælp og for at du har villet ”høre” på mig.

      Nedenfor kan du se mailen fra mig samt svarene fra Babylon.

      Venlig hilse3n

      Evin Eggert

       

      Kære Babylon!

      Jeg sendte Babylon nedenstående brev den 22.2.2013 og har intet hørt fra jer.Jeg tolker det, som om Babylon ikke vil gøre noget ved det problem som Babylon har påført mig, derfor vil jeg nu gå til min bank, og bede dem om at annullere handlen og få mine penge tilbage.

       Endvidere vil jeg bede dem om at sætte Babylon i søgelyset for svindel, således at Babylon risikerer at miste sin indløsningsaftaler for kreditkorthandler.

      Hvis dette ikke er tilstrækkeligt til at I ændre adfærd vil sagen blive videresendt til Politiet.

      Sagen er endvidere indbragt for et komputer tidsskrift som dækker hele Norden, og som vil bringe en artikel om det, hvis der ikke sker noget positivt i sagen straks.

      Jeg håber på en omgående reaktion fra Babylon, ellers bliver ovenstående sat i værk STRAKS.

      Venlig hilsen

      03.03.2013

      Evin Eggert

       

      [#XPU-736-55908]: SV: Babylon Digital Invoice (Transaction ID – 2658591)

      Babylon Support [[email protected]]

      to 07-03-2013 12:24

       

      Dear Evin Eggert ,
      My name is Orly Lev and I’m supervisor at Babylons Customer relations department.
      First and foremost, we apologize for any inconvenience that might have happened.
      We received your email, and for us it is very important that our customers will be happy and satisfied with our program and service.
      Therefore, I would like to inform you that we agreed to refund you the total of EUR 69.00.
      You will see the refund within 14 business days through the payment method you placed the order with.
      If you have any further questions, please don’t hesitate to contact me again.
      Regards,
      Orly.
      Ticket Details


      Ticket ID: XPU-736-55908
      Department: Retention
      Type: Issue
      Status: babylon Windows Quality
      Priority: High
      Support Center:
      https://support.babylon.com/index.php?/default_import

       

      Refund

      Gonen Roth [[email protected]]

      to 07-03-2013 15:43

       

      Dear Sir/Madam, 

      As requested, I have processed a refund for the total sum of _69 EUR__ and cancelled order 2658591

      Please allow reasonable handling period for it to show on your balance sheet, the reasonable time would

      be up to 20 business days.

      Please do not hesitate to contact me for further information.

       

      Regards,

      Gonen

      ___________________________________________                                                                                                                                           

      Gonen Roth Back Office Rep.Babylon Ltd.

        


      evin
      Registreret bruger

        Hej Henrik!

        Jeg ser meget gerne at I bruger min sag i bladet, jo mere omtale jo bedre, og jeg deltager gerne i skydningen/hængningen af Babylon.

        Tak for rådet om tilbagebetalingen, jeg vil straks gå til min sparekasse med sagen.

        Jeg er ikke nogen ørn til sprog, så et oversættelsesprogram vil være godt for mig. Efter jeg skrev indlægget har jeg talt med en af mine venner som bruger et program der hedde ACE-translater, kender du det?? Jeg vil ikke så gerne ud i en ny “Babylonsag”

        Med venlig hilsen

        Evin Eggert


        evin
        Registreret bruger

          Hej igen Henrik!

          Jeg ved ikke om jeg fik fortalt tydeligt nok, at jeg inden købet af Babylon havde haft programmet installeret for afprøvning og test og dette var forløbet uden problemer til min fulde tilfredshed.

          Det var først da jeg registrerede programmet det gik galt, så det er jo meget smart af dem at lede en i god tro inden købet.

          Det er iøvrigt sådan, at når jeg går ind på Komputer for alles hjemmeside og søger på “oversættelsesprogram” kommer der en google annonce op der anbefaler at prøve Babylon, det synes jeg ikke er smart.

          med venlig hilsen

          Evin Eggert