Forum-svar oprettet
<p style=”text-align: left;”>Hej Christian</p>
<p style=”text-align: left;”>Inden jeg kontakter Verbatim, som formentlig vil sælge mig et nyt</p>
<p style=”text-align: left;”>program, spørger jeg:</p>
<p style=”text-align: left;”>Kan jeg som mangeårig abonnent anvende et gratis program</p>
<p style=”text-align: left;”>fra FORDELSZONEN – eventuelt hvilket?</p>
<p style=”text-align: left;”>Med venlig hilsen</p>
<p style=”text-align: left;”>Finn Kromose</p>
<p style=”text-align: left;”>Årgang 1938</p>
Problemet er løst
Finn – 1938
Tak – jeg blev hjulpet på vej.
Både min computer og de højere magter var med mig.
Med venlig hilsen
Finn
Jeg har desværre ikke fået løst problemet. ‘Smart Web Search’ er der stadig, og nu har den helt overtaget, når jeg klikker på ‘Internet Eksplorer’. Dvs, at ‘Internet Eksplorer’ ikke virker.
Jeg kan dog stadig komme på nettet via ‘Google’
Jeg kørte punkterne 1) – 3). men åbnede ikke ‘Removal Tool’, idet jeg blot trykkede ’slet’ efter skanningen med ‘Malwarebytes Anti-Malware’.
Inden jeg skrev mit spørgsmål , havde jeg desværre trykket på en af advarslerne. Det er måske her, min fejl ligger? Min usikkerhed er ikke blevet mindre.
Gode hilsner
Finn Kromose