Forum-svar oprettet


FinnK
Abonnent

    <p style=”text-align: left;”>Hej Christian</p>
    <p style=”text-align: left;”>Inden jeg kontakter Verbatim, som formentlig vil sælge mig et nyt</p>
    <p style=”text-align: left;”>program, spørger jeg:</p>
    <p style=”text-align: left;”>Kan jeg som mangeårig abonnent anvende et gratis program</p>
    <p style=”text-align: left;”>fra FORDELSZONEN – eventuelt hvilket?</p>
    <p style=”text-align: left;”>Med venlig hilsen</p>
    <p style=”text-align: left;”>Finn Kromose</p>
    <p style=”text-align: left;”>Årgang 1938</p>


    FinnK
    Abonnent

      Problemet er løst

      Finn – 1938


      FinnK
      Abonnent

        Tak – jeg blev hjulpet på vej.

        Både min computer og de højere magter var med mig.

        Med venlig hilsen

        Finn


        FinnK
        Abonnent

          Jeg har desværre ikke fået løst problemet. ‘Smart Web Search’ er der stadig, og nu har den helt overtaget, når jeg klikker på ‘Internet Eksplorer’. Dvs, at ‘Internet Eksplorer’ ikke virker.

          Jeg kan dog stadig komme på nettet via ‘Google’

          Jeg kørte punkterne 1) – 3). men åbnede ikke ‘Removal Tool’, idet jeg blot trykkede ’slet’ efter skanningen med ‘Malwarebytes Anti-Malware’.

          Inden jeg skrev mit spørgsmål , havde jeg desværre trykket på en af advarslerne. Det er måske her, min fejl ligger? Min usikkerhed er ikke blevet mindre.

          Gode hilsner

           

          Finn Kromose