Forum-svar oprettet
Hej Henrik
Tak for dit forslag, men jeg har slået DHCP serveren fra i D-Link routeren.
Jeg har fulgt vejledningen fra D-Link, når deres router skal bruges som access point som du kan se i vedhæftede fil.
Håber du har andre gode forslag.
Mh.
Gert
Vedhæftede filer:
Hej Christian
Nu har jeg fulgt trin 1-3 i vejledningen i det link du sendte mig, men intet hjalp.
Så har jeg fulgt vejledningen i: “Jeg har lige opgraderet til en ny version af Windows, og fejlen “Forkert papirtype” forekommer stadig. Hvad kan jeg gøre?”, da jeg har Windows 10 som styresystem.
Efterfølgende prøvede jeg fra HP værktøjskassen at udskrive et “Dianosticeringsark for udskriftskvalitet” – Printeren melder stadigvæk “Forkert papir” og kører hele A4 arket ud, uden der sker mere.
Hvad kan jeg nu gøre?
Mvh.
Gert
Hej Christian
Det nye link du har sendt har desværre ikke noget indhold (Error 404).
Har du et andet link, der kan afhjælpe problemet?
Mh.
Gert
Hej Christian
Jeg har nu forsøgt at følge vejledningen på det link du sendte mig, men det løste ikke mit problem, da mit skærmbillede under indstillinger ikke har de valgmuligheder vedr. papersize, som der bliver omtalt i linket.
Hvad kan jeg så gøre for at løse problemet?
Har vedhæftet et skærmbillede der viser mine valgmuligheder under printerens webside “Indstillinger”
PS. Desuden kan jeg heller ikke få etableret e-printforbindelse.
Mvh.
Gert
Hej Henrik
Tak for din hurtige tilbagemelding 🙂
Jeg har nu forsøgt at vedhæfte screendompt i en bedre opløsning.
Min liste under tilføjelsesprogrammer er så lang – fylder ca. 20 sider, når de kopieres over i et Word dokument, så jeg ved ikke, hvordan jeg skal vise dig listen over mine tilføjelsesprogrammer, da jeg jo ikke kan vedhæfte doc. eller pdf. filer, så hvad gør vi lige her?
Med venlig hilsen
GD