Forum-svar oprettet


hhl
Abonnent

    Hej

    Ak så enkelt, tak skal du have.

    Med venlig hilsen

    Henning Hauervig


    hhl
    Abonnent

      Så er jul og nytår overstået så nu skulle der kigges på problemet.

      Klikker på genvejen og Chrome starter uden problemer.

      De digitale veje er uransaglige.

      Godt nytår


      hhl
      Abonnent

        Ja det bliver interessant. Har startet Edge i stedet og det fungere.

        God jul

        Henning Hauervig


        hhl
        Abonnent

          Der er åbenbart sket nogle opdateringer i går, den 17 dec.

           

          Vedhæftede filer:

          hhl
          Abonnent

            Har 2 pc’er med samme problem.


            hhl
            Abonnent

              Tak for svaret.

              Har prøvet forskellige krumspring, også hvad du anbefaler, tak for det.

              Jeg ved ikke hvor mange venner der skal til. Min kone har 40 venner og ingen problemer, selv har jeg 39, så måske er det grænsen? Så det kan være man skulle se sig om efter et par stykke mere.

              Endnu en gang mange tak.


              hhl
              Abonnent

                hhl
                Abonnent

                  Hej Henrik

                  At Anti-Malware fjerner Advanced SystemCare  var også noget af en overraskelse, det er jo ikke lige det man regner med. Jeg må dog erkende at jeg ikke kunne lade være at smile lidt af det, for det kunne “næsten” ingen forudse.

                  Det ser ud til at UvConverter er forsvundet samt et par andre småting er blevet fjernet. Angående fejlmeldingen fra Windows, da du nu henviser til den aktuelle hedebølge, må jeg konstatere at larmen fra pc’en var blevet mindre, helt naturligt når man bliver ældre. Må dog nu konstatere at blæseren er meget lydløs, så det kræver nok en åbning af kabinettet.

                  Tusind tak for svarene og fortsat god sommer. 😉


                  hhl
                  Abonnent

                    Hej Henrik

                    Det prøvede jeg, men kan ikke umiddelbart se at mappen med UvConverter er væk, derimod var den så venlig at fjerne mit dyrt købte Advanced System Care. Efter at have fjernet malwarebytes, lykkedes det dog at få det installeret igen efter hentning på nettet mm.

                    Men nu kommer der en fejlmelding fra Windows (se billede). Om det hænger sammen ved jeg ikke, men meddelelsen kommer først efter computeren har været tændt i nogle timer. En genstart fjerner problemet, men det dukker op igen,  måske først dagen efter.

                    Vedhæftede filer:

                    hhl
                    Abonnent

                      Hej Christian

                      Tusind tak, det ser ud til at virke.

                      Mvh.

                      Henning


                      hhl
                      Abonnent

                        Har fundet ud af at siden kaldes via “opgavestyring”. Hvordan fjerner man en opgave fra opgavestyring?


                        hhl
                        Abonnent

                          Hej Christian

                          Det er så gjort og lagt i brandboxen.

                          Så vidt jeg kan se, kan genoprettelsesdrevet bruges til at nulstille eller genoprette windows til et tidligere tidspunkt, er det korrekt?

                          Det jeg er ude efter, er en kopi af c-drevet, så ved et eventuelt HD nedbrud kan geninstallere (overføre) windows med alle app og filer til en ny HD.

                          Med venlig hilsen

                          Henning


                          hhl
                          Abonnent

                            Jeg kan ikke se om du har modtaget begge billeder, men her er det andet.

                             


                            hhl
                            Abonnent

                              Hej Christian

                              Tak for interessen.

                              Her et par skærmskud.

                               

                              Med venlig hilsen

                              Henning


                              hhl
                              Abonnent

                                Hej Keld

                                Tusind tak for svaret, men den er korrekt formateret og har været brugt systemafbildning før.

                                Mvh.  Henning