Forum-svar oprettet
Jeg har ikke hørt fra dig siden jeg sendte linket fra drop-box. Om du ikke har modtaget det, eller har jeg blot været uheldig at være faldet i det sort hul 🙂 (spammail) ved jeg ikke. Har lige genfremsendt linket til dig.
Lægger den i Dropbox når hvis du har en mail til adgangskode.
Ja-ja hvis det ikke lykkes 1. gang så ….
Jeg prøver igen.
Efter sidste minitooldump har jeg renset med IObit Advanced System Care 10PRO, som rettede “en del” flere filer end 11Free gjorde. Lægger en ny minidump også.
Hmm.. hva’så?
Prøver som *.txt
Så kom der en i mappen.
“C:\windows\minidump” “mappen er tom”. Hvordan kommer jeg videre med den minidump / laver en ny?
Frygter du mener geninstallation er det eneste der er at gøre. Har altid haft problemer med at importere mails i Outlook 2010. Ikke så meget handlingen, det er simpelt nok, men jeg får dem altid ud i en lang streng hvor alle mails skal indlægges i respektive mapper 🙁
Jeg har ikke det nævnte program installeret, så derfor følger vedhæftede testresultat.
Hvad jeg derimod har, er jo (godt nok gennem længere tid):
Bitdefender AntiRansomware
Bitdefender Antivirus Free
CCleaner
IOBit DriverBooster 5.1.0
IOBit Smart Defrag 5
IOBit MalwareFighter
IOBit Uninstaller
IOBit Advanced System Care 11 Free, som kommer op med 16 filer der er potentielt farlige, når der scannes med:
Malwarebytes AntiMalware
Malwarebytes AdwCleaner
Sandboxie
ZoneAlarm Firewall.
Kan der være nogle af den der lægger sig i vejen for hinanden eller sløver PC’en og derfor kan / skal afinstalleres
Al daglig brug foregår fra brugerkonto uden admin- beføjelser.
Scanningen ved PowerShell gav ingen fejl.
Fejlen opstod næsten med det samme igen efter genstarten.
Vedhæftede filer:
Nej, jeg har haft Avast, men afinstallerede da jeg overgik til Bitdefender. Har renset med cclean, og drivere er opdateret via IObit DriverBooster 5.1.0 (free). også renset med IObit Advanced SystemCare 11.
Har også IObit Malwarefighter og Malwarebytes Anti-Malware og Bitdefender AntiRansomware.