Forum-svar oprettet


ian.olsen
Abonnent

    Jeg har ikke hørt fra dig siden jeg sendte linket fra drop-box. Om du ikke har modtaget det, eller har jeg blot været uheldig at være faldet i det sort hul 🙂 (spammail) ved jeg ikke. Har lige genfremsendt linket til dig.


    ian.olsen
    Abonnent

      Lægger den i Dropbox når hvis du har en mail til adgangskode.


      ian.olsen
      Abonnent

        Ja-ja hvis det ikke lykkes 1. gang så ….


        ian.olsen
        Abonnent

          Jeg prøver igen.
          Efter sidste minitooldump har jeg renset med IObit Advanced System Care 10PRO, som rettede “en del” flere filer end 11Free gjorde. Lægger en ny minidump også.


          ian.olsen
          Abonnent

            Hmm.. hva’så?


            ian.olsen
            Abonnent

              Prøver som *.txt


              ian.olsen
              Abonnent

                Så kom der en i mappen.


                ian.olsen
                Abonnent

                  “C:\windows\minidump” “mappen er tom”. Hvordan kommer jeg videre med den minidump / laver en ny?

                  Frygter du mener geninstallation er det eneste der er at gøre. Har altid haft problemer med at importere mails i Outlook 2010. Ikke så meget handlingen, det er simpelt nok, men jeg får dem altid ud i en lang streng hvor alle mails skal indlægges i respektive mapper 🙁


                  ian.olsen
                  Abonnent

                    Jeg har ikke det nævnte program installeret, så derfor følger vedhæftede testresultat.
                    Hvad jeg derimod har, er jo (godt nok gennem længere tid):
                    Bitdefender AntiRansomware
                    Bitdefender Antivirus Free

                    CCleaner

                    IOBit DriverBooster 5.1.0
                    IOBit Smart Defrag 5
                    IOBit MalwareFighter
                    IOBit Uninstaller
                    IOBit Advanced System Care 11 Free, som kommer op med 16 filer der er potentielt farlige, når der scannes med:

                    Malwarebytes AntiMalware
                    Malwarebytes AdwCleaner

                    Sandboxie

                    ZoneAlarm Firewall.

                    Kan der være nogle af den der lægger sig i vejen for hinanden eller sløver PC’en og derfor kan / skal afinstalleres
                    Al daglig brug foregår fra brugerkonto uden admin- beføjelser.


                    ian.olsen
                    Abonnent

                      Scanningen ved PowerShell gav ingen fejl.

                      Fejlen opstod næsten med det samme igen efter genstarten.


                      ian.olsen
                      Abonnent

                        Nej, jeg har haft Avast, men afinstallerede da jeg overgik til Bitdefender. Har renset med cclean, og drivere er opdateret via IObit DriverBooster 5.1.0 (free). også renset med IObit Advanced SystemCare 11.
                        Har også IObit Malwarefighter og Malwarebytes Anti-Malware og Bitdefender AntiRansomware.