Forum-svar oprettet


JBM
Abonnent

    Det vil jeg prøve, når jeg får tid.

    Tak


    JBM
    Abonnent

      Jeg har prøvet dine forslag, men uden held. Vi lader den leve så længe det er forsvarligt.

      Har Lenovo ikke et lille problem, eller er det bare sådan det er. Det fremmer jo udskiftningen 🙂

      Tak for hjælpen

      MVH

      JBM


      JBM
      Abonnent

        Hej Henrik

        Har prøvet dit forslag – og lidt til. Ja- det har taget timer 🙂

        Resultatet er det samme. Opdateringen kører fast i  blå vindue med en roterende ring .

        MVH

        JBM


        JBM
        Abonnent

          Har prøvet fejlfinding, som rette fejl i databasen.

          Har prøvet at opdatere via Windows support, men når genstarten når til det blå vindue og den lille cirkel der drejer rundt, så sker der ikke mere. Hardisken arbejder slet ikke.

          Må vist køre videre med den eksisterende version.

          Tak for rådene.

          MVH

          John

           

           

          .

           


          JBM
          Abonnent

            Ja den virker uden opdatering

            mvh John


            JBM
            Abonnent

              Det har jeg prøvet et par gange uden held

              MVh

              John