Forum-svar oprettet
Det vil jeg prøve, når jeg får tid.
Tak
Jeg har prøvet dine forslag, men uden held. Vi lader den leve så længe det er forsvarligt.
Har Lenovo ikke et lille problem, eller er det bare sådan det er. Det fremmer jo udskiftningen 🙂
Tak for hjælpen
MVH
JBM
Hej Henrik
Har prøvet dit forslag – og lidt til. Ja- det har taget timer 🙂
Resultatet er det samme. Opdateringen kører fast i blå vindue med en roterende ring .
MVH
JBM
Har prøvet fejlfinding, som rette fejl i databasen.
Har prøvet at opdatere via Windows support, men når genstarten når til det blå vindue og den lille cirkel der drejer rundt, så sker der ikke mere. Hardisken arbejder slet ikke.
Må vist køre videre med den eksisterende version.
Tak for rådene.
MVH
John
.
Ja den virker uden opdatering
mvh John
Det har jeg prøvet et par gange uden held
MVh
John