Forum-svar oprettet
Hej igen
Hvordan undersøger jeg det ? –
VH
Jørgen
<div id=”mailtovinduepopupToModalMail” style=”z-index: 1;”>
<div id=”mailtovinduemailModalPopupTo”>
<div id=”mailtovinduecloseMailModal”></div>
<div id=”mailtovinduepopupToMailModal”>What do you want to do ?</div>
New mail<button id=”mailtovinduecopyClipboardEmail”>Copy</button><textarea id=”mailtovindueclipboardTextArea”></textarea></div>
</div>
<div></div>
Hej Henrik
Tak for svar
Jeg bruger Crome
Men hvis jeg ikke behøver Flash så glemer jeg bare de opslag
Er der noget andet jeg så skal installere i stedet for ?
VH
Jørgen
Hej Henrik
Mange tak for dine svar.
Stofa har jeg haft fat i, men de vil/kan ikke hjælpe –
Jeg må jo så bare bruge Stofas webmail i udlandet. Det er der ingen problemer med den modtager og sender som den skal.
Det er jo også til at leve med. Jeg skal bare logge ind en ekstra gang – men således bliver det.
Endnu engang tak for din tålmodighed.
VH
Jørgen
Henrik
Tak for svar
Jeg må chekke op via den guide du henviser til
Nu er jeg ikke den store ørn til disse ting, men så vidt jeg kan se,er det POP3.
Jeg burde jo egentlig også have oplyst, at problemet kun opstår, hvis jeg skal sende fra udlandet – sorry
Venlig hilsen
Jørgen
Hej
Jeg kan godt skrive, men ikke sende det skrevne.
Jeg har henvendt mig til Stofa, hvor jeg har mailadresse.
De påstår, at det ikke er noget, de kan gøre noget ved, men at det er Microsoft – da jeg bruger Outlook – der skal rettes henvendelse til. Det jo er lidt af et projekt at komme til dem, så derfor forsøger jeg her i Forum først.
Der kunne jo være en klog m/k her på linien.
VH
Jørgen
Tak for det
Venlig hilsen
Jørgen
Hejsa
En IT kyndig bekendt rettede et eller andet i Outlook
Det hele fungerer nu
Venlig hilsen
Jørgen
Hej igen
Ingen fejlmeddelelse – jeg prøver at chekke Outlook
Venlig hilsen
Jørgen
Problem løst ad anden kanal
Jørgen
Hej
Tak for hurtigt svar
Desværre hjælper det ikke noget
Har prøvet Alt + Tab – og genstartet PC
Desværre intet resultat
Har desuden forsøgt at fjerne program med Revo Uninstaller – samme resultat
Hvad kan måske spærre – HJÆLP
VH
Jørgen
Jørgen
Hej Ole
Tak for besked – det er noget rigtig BRAS det her
Jeg har rodet lidt videre og stødte så på en bemærkning om, at det ikke var alle PC ere, som kunne opgraderes.
Der var diverse specifikationer, som skulle være opfyldt – det har jeg så chekket, og det er alt sammen i orden, men jeg kan stadig ikke opgradere.
Måtte en rigtig IT nørd kunne hjælpe – please
VH
Jørgen
Hej igen
Nu har jeg så fået blad nr. 3 – 2018
Har fulgt alle anvisninger fra starten
MEN når jeg så er i gang med opdatering via Upgrade Assistent – tja gå går det hele i stå – har prøvet 3 gange-
og jeg får at vide at det ikke kan lade sig gøre – Error code Oxc 1900200 ( det første er et nul eller O )
I 3. forsøg får jeg desuden at vide, at min PC ikke kan køre Windows 10
Det gjort den altså nu – Windows 10 pro vers. 1607
HJÆLP – hvis nogen kan
VH
Jørgen
Hejsa
Mange tak for svar – MEN – blad nr. 3 2018 har jeg ikke fået endnu.
VH
Jørgen
Tak for hjælpen – jeg er igang
VH
Jørgen
Tak for svar
Jeg var godt klar over at det forholdt sig således – men hvis man ikke gør det så kunne man måske kaste sig ud i en betaling som ikke var nødvendig
Altså – burde man så ikke lige have nævnt det i artiklen
Men Ok måske et lille problem – er ellers vældig glad for bladet
VH
Jørgen