Forum-svar oprettet


jd54240f7b84
Abonnent

    Hej igen

    Hvordan undersøger jeg det ? –

     

    VH

    Jørgen
    <div id=”mailtovinduepopupToModalMail” style=”z-index: 1;”>
    <div id=”mailtovinduemailModalPopupTo”>
    <div id=”mailtovinduecloseMailModal”></div>
    <div id=”mailtovinduepopupToMailModal”>What do you want to do ?</div>
    New mail<button id=”mailtovinduecopyClipboardEmail”>Copy</button><textarea id=”mailtovindueclipboardTextArea”></textarea></div>
    </div>
    <div></div>


    jd54240f7b84
    Abonnent

      Hej Henrik

       

      Tak for svar

      Jeg bruger Crome

      Men hvis jeg ikke behøver Flash så glemer jeg bare de opslag

      Er der noget andet jeg så skal installere i stedet for ?

       

      VH

      Jørgen


      jd54240f7b84
      Abonnent

        Hej Henrik

        Mange tak for dine svar.

        Stofa har jeg haft fat i, men de vil/kan ikke hjælpe –

        Jeg må jo så bare bruge Stofas  webmail i udlandet. Det er der ingen problemer med den modtager og sender som den skal.

        Det er jo også til at leve med. Jeg skal bare logge ind en ekstra gang – men således bliver det.

        Endnu engang tak for din tålmodighed.

         

        VH

        Jørgen


        jd54240f7b84
        Abonnent

          Henrik

          Tak for svar

          Jeg må chekke op via den guide du henviser til

          Nu er jeg ikke den store ørn til disse ting, men så vidt jeg kan se,er det POP3.

          Jeg burde jo egentlig også have oplyst, at problemet kun opstår, hvis jeg skal sende fra udlandet – sorry

           

          Venlig hilsen
          Jørgen

           


          jd54240f7b84
          Abonnent

            Hej

            Jeg kan godt skrive, men ikke sende det skrevne.

            Jeg har henvendt mig til Stofa, hvor jeg har mailadresse.

            De påstår, at det ikke er noget, de kan gøre noget ved, men at det er Microsoft – da jeg bruger Outlook – der skal rettes henvendelse til. Det jo er lidt af et projekt at komme til dem, så derfor forsøger jeg her i Forum først.

            Der kunne jo være en klog m/k her på linien.

            VH

            Jørgen

             


            jd54240f7b84
            Abonnent

              Tak for det

              Venlig hilsen
              Jørgen


              jd54240f7b84
              Abonnent

                Hejsa

                En IT kyndig bekendt rettede et eller andet i Outlook

                Det hele fungerer nu

                Venlig hilsen
                Jørgen


                jd54240f7b84
                Abonnent

                  Hej igen

                  Ingen fejlmeddelelse – jeg prøver at chekke Outlook

                  Venlig hilsen
                  Jørgen


                  jd54240f7b84
                  Abonnent

                    Problem løst ad anden kanal

                    Jørgen


                    jd54240f7b84
                    Abonnent

                      Hej

                      Tak for hurtigt svar

                      Desværre hjælper det ikke noget

                      Har prøvet Alt + Tab – og genstartet PC

                      Desværre intet resultat

                      Har desuden forsøgt at fjerne program med Revo Uninstaller – samme resultat

                      Hvad kan måske spærre – HJÆLP

                      VH

                      Jørgen

                      Jørgen


                      jd54240f7b84
                      Abonnent

                        Hej Ole

                        Tak for besked – det er noget rigtig BRAS det her

                        Jeg har rodet lidt videre og stødte så på en bemærkning om, at det ikke var alle PC ere, som kunne opgraderes.

                        Der var diverse specifikationer, som skulle være opfyldt – det har jeg så chekket,  og det er alt sammen i orden, men jeg kan stadig ikke opgradere.

                        Måtte en rigtig IT nørd kunne hjælpe – please

                        VH

                        Jørgen


                        jd54240f7b84
                        Abonnent

                          Hej igen

                          Nu har jeg så fået blad nr. 3 – 2018

                          Har fulgt alle anvisninger fra starten

                          MEN når jeg så er i gang med  opdatering via Upgrade Assistent – tja gå går det hele i stå – har prøvet 3 gange-

                          og jeg får at vide at det ikke kan lade sig gøre – Error code  Oxc 1900200 ( det første er et nul eller O )

                          I 3. forsøg får jeg desuden at vide, at min PC ikke kan køre Windows 10

                          Det gjort den altså nu – Windows 10 pro vers. 1607

                          HJÆLP – hvis nogen kan

                          VH

                          Jørgen

                           


                          jd54240f7b84
                          Abonnent

                            Hejsa

                            Mange tak for svar – MEN – blad nr. 3 2018 har jeg ikke fået endnu.

                            VH

                            Jørgen


                            jd54240f7b84
                            Abonnent

                              Tak for hjælpen – jeg er igang

                               

                              VH

                              Jørgen


                              jd54240f7b84
                              Abonnent

                                Tak for svar

                                Jeg var godt klar over at det forholdt sig således – men hvis man ikke gør det så kunne man måske kaste sig ud i en betaling som ikke var nødvendig

                                Altså – burde man så ikke lige have nævnt det i artiklen

                                Men Ok måske et lille problem – er ellers vældig glad for bladet 

                                VH

                                Jørgen