Forum-svar oprettet


jgreisen
Abonnent

    Denne fejlmelding kommer når jeg forsøger at indsætte skærmskud.An Http error occured<br/>http//komputer.dk/comment-upload/js

    Jens Greisen


    jgreisen
    Abonnent

      Jeg har nu løst problemet,Henrik Ræder Clausens løsning var den rette til mig, jeg fandt siden i hp support som du beskrev, jeg skulle bruge min installationCD finde drevet i Min computer højreklikke på drevet og derfra fandt jeg filerne jeg efterlyste, Tusind tak for din indsats jeg vil gerne lukke tråden på denne måde.

      Igen mange tak.

      venlig hilsen

      Jens Greisen 


      jgreisen
      Abonnent

        Tak for forsøget,men efter søgning kan jeg komme til dette: 7zS73FE dobbeltklip på mappen viser: Device Manager, Strings hppiw exe, HPSLPSVC32.DLL og  HPSLPSVC64.DLL Der findes ikke Util og dermed CCC, d.v.s. jeg er gået i stå igen, mon der er en løsning? Venlig hilsen Jens Greisen


        jgreisen
        Abonnent

          Stadig ingen løsning, solution center findes på computeren, men ved tryk på programmet kommer følgende besked op :Parsing error in file C:program files<hp<digital imaginghpqsdoc1033.xlm. jeg forstår simpelthen ikke beskeden.

          Hvad gør en klog mand? Køber en ny printer eller lever med tilstanden?

          HP supportcenter kan jeg ikke komme i kontakt med pr tlf!!

          Venligst

          Jens Greisen


          jgreisen
          Abonnent

            Desværre løste det ikke mit ptroblem,printeren er nu geninstalleret og virker også trådløst, men solution center findes ikke på computeren.

            Tror du det kan være Windows som er synderen??

            Venlig hilsen

            Jens greisen


            jgreisen
            Abonnent

              Igen tak for svar, jeg var lidt hurtig  med at sige alt var OK.  computeren frøs igen, nu har jeg en ældre udgave af Skype og det virker tilsyneladende, det er da underligt at Skype selv gør opmærksom på der er en opdatering og at denne så ikke virker. Håber det er sidste gang I hører fra mig ang. dette ptroblem.

              Venlig hilsen Jens Greisen


              jgreisen
              Abonnent

                Hurra nu tror jeg der er en løsning, mit Webcamera. Jeg har skiftet USB indgang og opdateret softwaren.

                Jeg vil gerne kunne komme tilbage hvis problemet opstår igen,web cam har nu kørt i ca. 10 min .og alt er OK. Tak for svarene. Det er vist sådanne problemer der holder os unge (76 år)

                Venlig hilsen Jens Greisen 🙂


                jgreisen
                Abonnent

                  Nu troede jeg lige at alle mine initiativer var lykkedes, talte med en ven (video kald) i ca 8 minutter alt var fint man pludselig frøs skærmen og jeg matte tvangslukke. Så er der vist ikke mere jeg kan gøre! jeg har Windows 7 der er opdateret løbende. Mange hilsner

                  Jens Greisen   🙂


                  jgreisen
                  Abonnent

                    Tak for indsatsen,men det gik helt galt, prøvede opdatering af driveren det resulterede i sort skærm med blinkende hvid streg i venstre øverste hjørne, tvangslukkedecomputeren og gendannede Windows. Prøvede at bruge Skype efterfølgende, det endte i frosset billede og ny genstart.

                    Har nu prøvet at fjerne et dkrivebordsbillede, men ikke prøvet at bruge skype igen da mine kontakter ikke er online i øjeblikket.

                    Tak for jeres indsats,mon jeg skal afstå fra at bruge Skype?

                    Sound test virker upåklagelig, ligeledes Chat funktionen..

                    Venlig hilsen Jens Greisen  


                    jgreisen
                    Abonnent

                      Min Computer:Medion MD 8824 Entertainment PC med Intel Core 2 Duo processor E 4300

                      Grafikkort: NVIDIA GeForce 8400 GS Grafikkort med HDMI Interface og understøttelse af Microsoft Direct X 10. Mit skærmskud var nøjagtigt som det du sendte.

                      Jeg har også fået et svar fra WoM, alle hans forslag har jeg prøvet, men tak alligevel.

                      Venlig hilsen Jens Greisen  


                      jgreisen
                      Abonnent

                        Jeg har lige haft et videokal fra en god ven, alt gik fint i ca 4 minutter og så frøs computeren igen, jeg håder du har fået mit svar med skærmbillede, det ser vist ud som det du sendte. jeg ender vist på psyk. Tak for dit gode forsøg men hvad gør jeg. På Skype help kan jeg ikke finde noget svar.

                        Venlig hilsen

                        Jens Greisen 


                        jgreisen
                        Abonnent

                           

                          Sådan ser mit skærmskud ud, det ligner da det du sendte, tak for dit svar