Forum-svar oprettet


kaifisker
Medlem

    Jeg har fået samme meddelelse fra Microsoft og opdaterede samme dag via det link der var i meddelelsen. Efterfølgende kunne Live Mail ikke starte. Efter at have kørt en Systemgendannelse virkede Live Mail igen normal.


    kaifisker
    Medlem

      Desværre virker det ikke som beskrevet. Alle funktioner vedr. Filhistorik er inaktive. I Løsningscenter får jeg en meddelelse: “Opret forbindelse til drevet igen”. Når jeg klikker på dette kommer der en ny meddelelse: Sikkerhedskupiering af brugerdata kunne ikke startes (fejl 80070032). Funktionen Filhistorik må være slået fra, og jeg kan ikke finde frem til hvor den evt. kan aktiveres.


      kaifisker
      Medlem

        Hej til alle der har været indover her.

        Jeg har løst problemet delvis. Efter studie på nettet fandt jeg frem til at Disken skulle reformateres, hvilket var muligt på anden Computer. Derefter kunne jeg på Diskhåndtering se disken og få lov at tildele et drev-bogstav.

        Jeg mangler dog at få Filhistorik til at acceptere disken. Er der nogen der har et bud på en løsning, er jeg modtagelig.

        Med venlig hilsen

        Kaifisker

         


        kaifisker
        Medlem

          Ja det passer. Den er på 931 GB helt nøjaktig.


          kaifisker
          Medlem

            Jeg har netop læst på nettet, at såfremt man har fjernet disken uden først at bruge funktionen “sikker fjernelse af hardware” er ricikoen at systemet “glemmer” drevet for altid.


            kaifisker
            Medlem

              Jeg har opdaget at hvis jeg klikker på Filhistorik i Kontrolpanel mens den eksterne disk er forbundet til computeren, sker der ikke noget. Hvis jeg derimod gør det samme når disken ikke er tilsluttet USB porten kommer der et vindue med (Se Filhistorik)


              kaifisker
              Medlem

                Desværre løser det ikke problemet.

                Computeren er en HP 110-004 Stationær.

                Når jeg åbner Enhedshåndtering kan jeg under Diskdrev se min eksterne disk, en Samsung G3. I folderen Denne PC vises den ikke. Hvis jeg sætter en USB nøgle i samme USB stik som jeg tilslutter den eksterne drev, vises drevet straks.


                kaifisker
                Medlem

                  Denne funktion har jeg udført daglig i næsten en uge, i håb om at få denne irriterende fejl rettet. Men problemet løste sig på en noget uventet facon. Computeren brød sammen for få dage siden og det har ikke været muligt at starte den op igen.


                  kaifisker
                  Medlem

                    Har løst problemet


                    kaifisker
                    Medlem

                      Ok ser nu at det billede der var tiltænkt oploadet ikke er blevet vist.

                      Desværre har alle de velmenene svar ikke før til en løsning af problemet. Men alligevel tak til Axel for ihærdig førsøg. Jeg har dog nu fundet en løsning der er brugbar, uden dog at kunne forklare hvorfor. Jeg har opdatteret Iexplore v.10 til v.11-32 bit. Når jeg starter i denne version som administrator virker NemId helt normal. I øvrigt virker det også med Google Crome.


                      kaifisker
                      Medlem

                        Tak for tippet. Men det har jeg også prøvet. I går aftes kom der en automatisk opdatering som jeg accepterede i håb om at det ville løse problemet, men desværre ændrede det ikke noget, ja altså lige bort set fra at det runde symbol med en streg igennem ændrede sig til et firkant med et sort felt med et hvidt kryds i. (som når et billede ikke bliver vist i browseren) Der skete også det at Java Console ændrede udseende til


                        kaifisker
                        Medlem

                          Ja, det har jeg slået til.


                          kaifisker
                          Medlem

                            Ja, jeg genstartede efter afinstallering og igen efter reinstallering


                            kaifisker
                            Medlem

                              Jeg har fulgt vejledningen på dennne side minutiøs, både afinstallering og reinstallering. Da det ikke lykkedes første gang prøvede jeg igen, i den tro, at jeg havde overset noget. Dog uden den ønskede virkning. Jeg har slettet midlertidige internet filer og nulstillet browserdata efter afinstalleringerne og før reinstallering.


                              kaifisker
                              Medlem

                                Hej til alle som har forsøgt at hjælpe med dette problem.

                                Jeg har nu fundet et hjælpeværktøj der hurtigt og let løste problemet.

                                http://www.it-artikler.dk/2010/01/18/cddvd-virker-ikke-i-windows/

                                Download programmet: CD/DVD Repair