Forum-svar oprettet
Jeg tager det lige fra begyndelsen:
Jeg tilmeldte mig i sin tid med: [email protected]. Da jeg sidste vinter fik oplyst at sikkerhedsalarmen skulle være til den adresse abonnementet stod i, så ændrede jeg mailen på abo. til: olk@ gvdnet.dk.
Når jeg går ind på min profil står der den nye mail: olk@…. og når jeg forsøger at logge mig ind på den gamle: lok@… så får jeg at vide, at der ikke er et abonnement.
Derfor tror jeg stadig, at jeres system indeholder den gamle mail og derfor får jeg ingen advarsler.
Så hvordan kommer jeg videre?
Med venlig hilsen
Ole
Ja det er samme mail [email protected] og jeg har også fået bekræftelse på jeg er tilmeldt.
Jeg tilmeldte mig i sin tid som abonnent med en anden adresse men det er flere måneder siden jeg ændrede det til ovenstående.
Det kan måske være den gamle adresse endnu hænger I systemet og blokkere?
Men jeg ved ikke hvordan jeg skal finde ud af det.
Venligst Ole
Jeg har nu været tilmeldt sikkerhedsalarm i flere måneder, men har endnu ikke modtaget nogen. Det kan selvfølgelig være fordi der ikke er udsendt nogen.
Så hvordan kan man vide om systemet virker? Er der nogen der kan svare på det.
Mvh Ole
Hej
er der ingen der ved noget om dette?
Mvh Ole
Hej
Jeg har undersøgt om der skulle ligge noget et sted på pcen. Det gør der ikke.
Den prøve jeg lavede med ca. 1Gb viste både størrelse ved afslutningen af backup og filen lå også på USB.
Jeg er bange for jeg ikke kommer videre nu.
Jeg tænker på, om det vil være muligt at geninstallere tucan fra den version der ligger i fordelingen. Der kunne jo være en fejl på det installerede program. Hvis ja, skal jeg så først formatere usb-nøglen.
Mvh Ole
Hej
Nu har jeg prøvet igen.
Denne gang nøjes jeg med nogle få filer (ca. 1 Gb) men inden jeg trykkede på RUN, tastede jeg på den blå mappeikon helt til højre. Så kørte en hurtig skanning ned i den højre rude.
Nu blev der gemt en Zip-fil på usb-nøglen og jeg kunne åbne de enkelte filer for kontrol.
Når jeg prøver med et helt drev på samme måde, så kommer der ingenting på usb.
Kan det være at den ikke vil tage et helt drev?
Det ser ud til det er helt umuligt at få den til at virke, så jeg må nok snart opgive.
Et andet problem er, at der nu ligger et utal af navne i oversigten og jeg ved ikke hvordan det kan slettes. Måske kan programmet køre en reset?
Mvh
Ole
Hej igen
Der findes ingen Zip-fil på usb-nøglen. Der står jo heller ikke noget om filstørrelse ved slutningen.
Nu har jeg så prøvet at tage backup af den stationære pc. Resultatet er det samme. Dog uden fejlmeddelelse. Der er stadig ingen zip-fil på usb. Når jeg i stifinder ser på egenskaber for usb, så er der ca. 32 mb data på og 113 Gb fri. Så der må være noget der gør at intet gemmes.
Jeg har nu prøvet en gang til og fulgt vejledningen nøjagtig. (Dog uden kodeord.) Men der dommer stadig intet på usb.
Kan der være fejl i programmet eller i vejledningen?
Mvh Ole
Vedhæftede filer:
Hej
Det er ca 2 måneder siden jeg rettede min mail så det er den samme både ved Abbo. og ved sikerhedsalarm. Desuden har jeg tilmeld mig sikkerhedsalarm igen hvis nu jeg blev slettet tidligere.
Nyhedsmail kommer fint nok på samme mail, så jeg tror det må være et eller andet galt men hvad?
Hvornår er der sidst sendt en alarm ud?
Mvh
Ole
Tak forsvaret. Ja sådan jeg godt se behovet for andre sikkerhedsprogrammer når det kun er firewall deres i routeren
Mvh Ole
Tak for svaret, jeg beholder bitdefinder.
Mvh Ole
Hej Max
Jeg har lidt af det samme problem, men jeg kan ikke engang få hastigheden vist på mobilen selv om jeg har slået den til i indstillinger.
Jeg går ud fra det er google maps du bruger, men hvordan kan du få det vist på mobilen, det kunne jeg godt tænke mig at vide.
Mvh
Ole
Tak for svaret. Det er nok tilfældet her, så er det bare ærgerligt man ikke kan Boote fra en usb.
Mvh Ole
Hej
Det virkede ikke. Har også prøvet Fn+F2 men det virkede heller ikke. Det virker som om der slet ingen bios er eller det er umuligt at få adgang.
Jeg gjorde det i stedet, at vælge at geninstallere Win (fra indstillingsmenuen) helt fra bunden og slette alt.
Det virker efter mange timer. Men jeg kan stadig ikke komme ind i bios. Det ha jeg så heller ikke brug for lige nu, men det er meget mærkeligt.
Tak for det meget uddybende svar. Klart – jeg har ikke brug for VPN
Mvh Ole
Hej – tak for svaret.
Jeg er kommet til at tænke på, at tv’et måske ikke har spejling men det bare er en standard i menuen.
Det har jeg spurgt Panasonic om, så jeg afventer svar.
Ole