Forum-svar oprettet


ove-g
Medlem

    Ovenstående svar har jeg prøvet at følge.

    Har virusskannet og undersøgt for opdaterede drivere til grafikkortet.

    Alt var OK.

    Har også gennemført en scannow operation.

    Det er stadig ikke stadig ikke lykkedes at gennemføre systemskanningen. Der kommer samme svar.

    Er der andet jeg kan gøre?

    OVE


    ove-g
    Medlem

      Jeg har sendt samme beskrivelse til CANON for at høre deres vurdering. Efter lidt skriveri endte det med, at de sagde, at printeren var defekt og skulle repareres, men da det var udenfor garantien måtte jeg selv bekoste det.

      Jeg vil dog prøve at stille til en højere opløsning, da den jeg har kørt med en der hedder “hurtig” og må være kladdekvlitet.

      Det har jeg hermed gjort og resultatet er blevet meget bedre, nu er det til at leve med.

      Tak for tippet!!

      Med venlig hilsen OVE

       

       

       

       

      Med venlig hilsen Ove


      ove-g
      Medlem

        Hej Mirob

        Jeg geninstallerede lyddriveren til lydkortet og nu er det i orden igen

        Mange tak  OVE


        ove-g
        Medlem

          De anførte betænkligheder er også baggrunden for min tvivl om både progammets effektivitet og garantien om pengene tilbage.

          Derfor kunne det være rart om andre, der måske havde enten købt eller hørt om brugere, der kunne be- eller afkræfte formodningerne.

          Min nysgerrighed blev vakt ved at nævnte program blev bragt i et “Windows Tips and Tricks Newsletter” som Tip #74 og med Windows logo på siden.

          Jeg ved ikke om det gør det mere troværdigt

          Hilsen Ove-g