Forum-svar oprettet


perrasmussen
Abonnent

    Angående farver tænker jeg på baggrundsfarver i proceslinjen mv. Men jeg ser, at du har besvaret det i et andet spørgsmål.

    Men noget irriterende at skulle ind og indstille farver forskellige steder på de enkelte elementer. Oprindeligt tænkte jeg på, om man i få klik kunne fortryde valget af Microsofts design og komme tilbage til mit almindelige Google design. Men tak for hjælpen..! 👍


    perrasmussen
    Abonnent

      Mange tak for svaret.

      Imidlertid viste det sig, at det var et spørgsmål om at opdatere USB-modemmet til Windows 10. Så efter at have fulgt en udmærket vejledning fra Oister, blev problemet løst. Den findes her:

      https://www.oister.dk/hjalp/mobilt-bredband-support/opdatering-af-usb-modem/

      Hilsen Per


      perrasmussen
      Abonnent

        Mange tak for svar, Christian. Jeg valgte at gå tilbage til gendannelsespunktet før sidste Windows Update, og det ser foreløbig ud til at løse problemet.
        Men jeg siger tak for din “opskrift”, som jeg naturligvis vil gemme..!


        perrasmussen
        Abonnent

          Hej Christian!
          Det lyder som noget, der skal prøves. Men inden jeg gør det, vil jeg gerne vide, om jeg risikerer, at noget på computeren bliver slettet..? F.eks. mapper, filer, programmer..?

          Hilsen
          Per Rasmussen


          perrasmussen
          Abonnent

            Tak Henrik!

            Jeg vil forsøge at følge dine anvisninger, men der går lige et par dage..! 🙂

            Hilsen

            -Per-


            perrasmussen
            Abonnent

              Hej lotto!

              Tak for dit svar. Microsofts Fixit hjælper dog ikke meget, da jeg ikke finder noget som helst, selvom jeg forsøger at stille de rigtige spørgsmål..! 🙁 Mulighed for at stille spørgsmålet i den form, som jeg har gjort til komputer fo alle, – ja, det kan jeg ikke. Så vidt jeg kan se, koster alm. support hos Microsoft over 500 kr.

              Det er første gang jeg som abonnement på Komputer for alle bruger denne tjeneste, så nu må vi se, om nogen kan hjælpe. Ellers må jeg forsøge eksperten.dk

              Venlig hilsen

              -Per-