Forum-svar oprettet
Hej Komputer for Alle !!!
Att.: Henning Rasmussen !
Med hensyn til mit problem med gendannelsespunkter har jeg foretaget mig alt, hvad du har beskrevet, jeg skulle gøre, og ingen af disse ting har endnu ikke virket, og det har jeg meddelt, og derfor kan jeg ikke se, hvorfor jeg bliver rykket.
Jeg har intet at tilføje, som man beder mig om, for jeg mener, jeg har beskrevet mit problem så tydeligt, som det har været mig muligt.
Hvis det ikke er Jer muligt at kunne hjælpe mig, så vær rar at meddele mig det, således jeg må se mig om efter andre muligheder.
Jeg har læst linket, som blev anført i første svar, og deraf kan jeg se, at problemet måske er vanskeligt at komme til bunds i.
Med venlig hilsen
Svend Aage Dupont
Hej igen Henning Rasmussen !
Er du snart ved at være ked af mig, men desværre dette hjalp heller ikke.
Jeg fulgte punktligt dine anvisninger, og jeg kan fortælle , at afhængigheden for begge tjenesters vedkommende var følgende : RPC (Remote Procedure call ) og ud for disse + de 2 andre tjenester står der :startet.
Hvad skal jeg nu gøre ???
Jeg glæder mig til at høre, om du har flere muligheder for en løsning .
Med venlig hilsen
Svend Aage Dupont
Hej Henning Rasmussen !
Tak for dit svar, som jeg straks gik igang med at effektuere efter den beskrevne fremgangsmåde.
Desværre forbedrede det ikke min situation, idet det stadigt er umuligt for mig at oprette et gendannelsespunkt, idet der fortsat kommer ovenfor anførte boks frem.
Jeg håber, du fortsat vil forsøge at hjælpe mig, og jeg forstod på dit svar, at man så skal i “tjenester” og se på disse punkter.
Jeg ser frem til det videre forløb i sagen og takker på forhånd for din ulejlighed.
Med venlig hilsen
Svend Aage
Hej Henning Rasmussen !
Tak for dit svar, som jeg straks gik igang med at effektuere efter den beskrevne fremgangsmåde.
Desværre forbedrede det ikke min situation, idet det stadigt er umuligt for mig at oprette et gendannelsespunkt, idet der fortsat kommer ovenfor anførte boks frem.
Jeg håber, du fortsat vil forsøge at hjælpe mig, og jeg forstod på dit svar, at man så skal i “tjenester” og se på disse punkter.
Jeg ser frem til det videre forløb i sagen og takker på forhånd for din ulejlighed.
Med venlig hilsen
Svend Aage
Kære hjælp og support !!!
Tak for svaret, men jeg kan desværre ikke komme ind på siden “System”. Maskinen meddeler, at den ikke kan finde den.
Med venlig hilsen
Svend Aage Dupont
PS. Hvad skal jeg gøre i stedet ???
Tak for svaret men det hjalp mig desværre ikke, Jeg kunne i programmet ikke finde det jeg ønskede, nemlig marketresearch.
Hvad skal jeg dog gøre ???
Jeg glæder mig til at høre fra en eller anden, der kender dette problem.
På internettet fandt jeg ud af, at der er flere, der har dette problem, men ikek har kunnet løse det.
Med venlig hilsen og på forhånd tak !!!
Svend Aage Dupont
Tlf. 24942678
Ja, kan udmærket højreklikke på stedet ude i højre side, hvor markeringen “vis skrivebord” kommer frem, og så vises det, men når jeg så arbejder med de forskellige programmer og lukker dem ned, ja så forsvinder skrivebordet igen.
Det er det, der er problemet.
Venligst Svend Aage