Forum-svar oprettet


ufesper
Registreret bruger

    Jeg er beskyttet mod virus m.m. med Norton Security, så jeg har ikke malware i mit system. En fuld systemskanning viste 4 Tracking Cookies, som blev slettet, men de er jo ikke årsag til mit problem.

    Mit mailalias er [email protected], som henviser til  den reelle konto, som er en @outlook.com konto, den med de mange bogstaver og tal. Når jeg opretter den i ‘Tilføj konto’ bliver den tilsyneladende i første omgang oprettet som en Exchange konto som den skal, men så ændres egenskaberne for den til en IMAP konto som min Outlook 365 konto jo er, og så opstår blokeringen. Når jeg søger på profiler, har jeg kun en ‘outlook’ profil. Så har jeg forsøgt at oprette en Exchange profil, og det lykkedes, men det fungerer stadig ikke i praksis.

    Jeg er nok nødt til at henvende mig til Microsoft Support med mit problem?


    ufesper
    Registreret bruger

      Warning: strpos(): Empty needle in /home/forge/forum.komputer.dk/public/content/plugins/amazon-s3-and-cloudfront/classes/as3cf-plugin-compatibility.php on line 906

      Ja, det er det program, jeg har brugt.
      Jeg har forsøgt at ændre min exchange profil i Kontrolpanel uden held. Jeg har slettet min exchangekonto i kontrolpanel og tilføjet den igen i Outlook 365, og så fungerer den fint, og jeg får min kalender og mit adressekartotek igen, men når jeg lukker Outlook og vil åbne den, får jeg samme fejl igen. Når jeg så åbner mail i kontrolpanel, er opsætningen af exchangekontoen ændret. Det er dybt frustrerende, og jeg har aldrig oplevet et sådant problem før. På min gamle PC, som har samme Windows- og Officekonfiguration, fungerer det fint, og i Windows Mail og i webbrowser fungerer det også fint. Så det må være i samspillet mellem exchange og Outlook på min nye PC, det går galt. Jeg vedhæfter et dokument, som viser, hvordan opsætningen ændrer sig, og de beskeder, jeg får.