Forum-svar oprettet
Jeg har prøvet 4 forskellige browsere, Edge, Chrome, Firefox og Opera og trykket Ctrl+F5 hver gang.
Og det er lige det samme. Og som du kan se af skærmdumpet er det jo komputer.dk der skriver fejlmeddelelsen.
Og jeg kan jo komme ind i alt andet på http://www.komputer.dk
Så det forstår jeg ikke
Hej igen
De link du nævner kan jeg godt komme ind i. Det er når jeg klikker på det link der står i pkt. 1 http://www.komputer.dk/tjek-google eller http://www.komputer.dk/tjek-facebook (se vedhæftet)
Vedhæftede filer:
Hej Henrik
Den kommer stadig og siger det samme.
Se vedhæftet skærmdump taget for få minutter siden
Hilsen Kurt
Hej Henrik
Tak for svaret
Jeg har hverken Dell computer eller SmartByte installeret.
– Men nu har jeg løst problemet ved at lave en ny profil i Outlook.
Og det gjorde det, selvom jeg havde prøvet alle indstillinger i den gamle profil
Hej
Tak for svarene.
Jeg havde forstået på nyhederne for 1809, bl.a. i KFA’s artikel at ikonet ikke ville være der selvom man havde USB-enheder i PC’en, man kunne så slå det til manuelt, hvilket jeg ikke har gjort.
Men jeg kan sagtens leve med det ikon, så vi lader den bare være der.
Hej Christian
Tak for hjælpen, men de ting du foreslår har jeg prøvet flere gange uden resultat.
Men nu har jeg installeret det nye tilbud fra jer på Bullguard, så derfor er Bitdefender programmerne afinstalleret.
– Og så er der ikke noget problem med Office.
Hilsen Kurt Andersen
Hej Christian
Tak for du vil hjælpe mig.
Fejlmeddelelsen fremkommer når jeg vil starte Outlook 2016 eller Excel 2016 med Bitdefender Antiransomware kørende, som er version 1,0,12,1
Hilsen Kurt
Hej igen
Jeg har ikke været opmærksom på at programmet kun virker i 10 dage, så skal det hentes igen.
D.v.s. at skal du bruge det kontinuerligt skal det downloades hver 10. dag, det er da godt nok lidt besværligt
Hilsen Kurt
Hej Steffen
Det er jo det program jeg havde hentet i fordelszonen som sagde det var udløbet ved installation.
Hilsen Kurt