Forum-svar oprettet

user-590494
user-590494
Abonnent

    Jeg har prøvet 4 forskellige browsere, Edge, Chrome, Firefox og Opera og trykket Ctrl+F5 hver gang.

    Og det er lige det samme. Og som du kan se af skærmdumpet er det jo komputer.dk der skriver fejlmeddelelsen.

    Og jeg kan jo komme ind i alt andet på http://www.komputer.dk

    Så det forstår jeg ikke

    user-590494
    user-590494
    Abonnent

      Hej igen

      De link du nævner kan jeg godt komme ind i. Det er når jeg klikker på det link der står i pkt. 1 http://www.komputer.dk/tjek-google eller http://www.komputer.dk/tjek-facebook (se vedhæftet)

      user-590494
      user-590494
      Abonnent

        Hej Henrik

        Den kommer stadig og siger det samme.

        Se vedhæftet skærmdump taget for få minutter siden

        Hilsen Kurt

        user-590494
        user-590494
        Abonnent

          Hej Henrik

          Tak for svaret

          Jeg har hverken Dell computer eller SmartByte installeret.

          – Men nu har jeg løst problemet ved at lave en ny profil i Outlook.

          Og det gjorde det, selvom jeg havde prøvet alle indstillinger i den gamle profil

          user-590494
          user-590494
          Abonnent

            Hej

            Tak for svarene.

            Jeg havde forstået på nyhederne for 1809, bl.a. i KFA’s artikel at ikonet ikke ville være der selvom man havde USB-enheder i PC’en, man kunne så slå det til manuelt, hvilket jeg ikke har gjort.

            Men jeg kan sagtens leve med det ikon, så vi lader den bare være der.

            user-590494
            user-590494
            Abonnent

              Hej Christian

              Tak for hjælpen, men de ting du foreslår har jeg prøvet flere gange uden resultat.

              Men nu har jeg installeret det nye tilbud fra jer på Bullguard, så derfor er Bitdefender programmerne afinstalleret.

              – Og så er der ikke noget problem med Office.

              Hilsen Kurt Andersen

              user-590494
              user-590494
              Abonnent

                Hej Christian

                Tak for du vil hjælpe mig.

                Fejlmeddelelsen fremkommer når jeg vil starte Outlook 2016 eller Excel 2016 med Bitdefender Antiransomware kørende, som er version 1,0,12,1

                Hilsen Kurt

                 

                user-590494
                user-590494
                Abonnent

                  Hej igen

                  Jeg har ikke været opmærksom på at programmet kun virker i 10 dage, så skal det hentes igen.

                  D.v.s. at skal du bruge det kontinuerligt skal det downloades hver 10. dag, det er da godt nok lidt besværligt

                  Hilsen Kurt

                  user-590494
                  user-590494
                  Abonnent

                    Hej Steffen

                    Det er jo det program jeg havde hentet i fordelszonen som sagde det var udløbet ved installation.

                    Hilsen Kurt